#22 af anzhomg (slettet)
Uge 25 QLIGHT
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+anzhomg (slettet)
re: Uge 25 QLIGHT
smelter chokolade over vandbad, rører æg i det, pisker fløde til meget stiv flødeskum ved siden af og rører det til sidst sammen (ikke pisker) og så i flotte rødvinsglas og i køleskabet i ca. 2 timer.. mmh..
jannej: nej, det må jeg ikke d: man savner det godt nok, men ikke så meget som jeg troede jeg ville gøre (:
jannej: nej, det må jeg ikke d: man savner det godt nok, men ikke så meget som jeg troede jeg ville gøre (:
15 år18. juni 2009 kl. 15:04
bruger slettet
Du skal være velkommen Diddl
15 år18. juni 2009 kl. 22:45
Diddl (slettet)
Hejsa.
Så, nu har jeg lige været forbi min læge, der godt ville hjælpe mig.
Jeg har fået Reductil, for at nedsætte appetitten og alene prisen på dem, burte være motivation i sig selv.
Ikke fordi jeg tror på at piller er vejen frem eller en nem løsning, tværtimod, men som en støtte i de første måneder, tror jeg de vil være en god hjælp.
-især når motion ikke er en mulighed...........
Her på 4. dagen er jeg ved godt mod og selv om jeg ikke har været fanatisk, så håber jeg virkelig at vægten viser lidt mindre på tirsdag, hvor jeg skal til vægtkontrol igen.
Mvh.
Diddl.
Så, nu har jeg lige været forbi min læge, der godt ville hjælpe mig.
Jeg har fået Reductil, for at nedsætte appetitten og alene prisen på dem, burte være motivation i sig selv.
Ikke fordi jeg tror på at piller er vejen frem eller en nem løsning, tværtimod, men som en støtte i de første måneder, tror jeg de vil være en god hjælp.
-især når motion ikke er en mulighed...........
Her på 4. dagen er jeg ved godt mod og selv om jeg ikke har været fanatisk, så håber jeg virkelig at vægten viser lidt mindre på tirsdag, hvor jeg skal til vægtkontrol igen.
Mvh.
Diddl.
15 år19. juni 2009 kl. 09:34
bruger slettet
Hej Diddl
Hjertelig velkommen.
Det lyder til at du er godt på vej.
Held og lykke, her på siden vil vi gerne hjælpe og støtte.
Vi trænger alle til et kærligt spark eller et knus
Hjertelig velkommen.
Det lyder til at du er godt på vej.
Held og lykke, her på siden vil vi gerne hjælpe og støtte.
Vi trænger alle til et kærligt spark eller et knus
15 år19. juni 2009 kl. 09:58
sqzee (slettet)
Jeg har lige opdaget at jeg kun har tabt 1kg den sidste måned... Sara er ikke glad! Jeg tror jeg har tilladt myselv alt for meget. Og været ude for mange steder at spise. Det er jeg ret ked af. Men jeg prøver at rette op på det nu. Nu kan jeg ligesom kun se fremad. Men jeg er stadig trist over det.
15 år19. juni 2009 kl. 18:14
Frk Jakob (slettet)
1 kg ned er da stadig flot!! Prøv at tænk på at det kunne være omvendt, du kunne have taget et kg på Jeg synes det er super godt gået :)
15 år19. juni 2009 kl. 22:36
bruger slettet
ja det kunne have været meget værre hvis det er en hel måned ...så op igen do!!!
15 år19. juni 2009 kl. 22:38
Må jeg trænge mig på hos jer ?
Min læge bad mig om at komme ned på 65 kg i januar, hvilket betød en kommende vægttab på ca. 27 kg.
Desværre røg jeg i en periode med skader og sygdom, så jer er "kun" ende på 88.6 kg.
Jeg bruger nupo, til at fylde maven og spiser så ellers fornuftigt der ud over.
Mvh.
Didl.