#2 af sqzee (slettet)
Uge 25 QLIGHT
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sqzee (slettet)
re: Uge 25 QLIGHT
Jeg ødelagde det lidt for migselv i går og forsatte i morges. Nu tror jeg lige jeg får styr på det igen. Jeg skal altså ikke have slik i hverdagene. Så, jeg håber denne uge er god for mig!
15 år15. juni 2009 kl. 16:06
Belfast (slettet)
Jeg er helt nede i kulkælderen med min kur lige nu!!!
Jeg trænger til at få og gi mig selv et ordenligt los i r....!!!
Jeg prøver med nupo men bliver ved med at falde i...
Jeg trænger til at få og gi mig selv et ordenligt los i r....!!!
Jeg prøver med nupo men bliver ved med at falde i...
15 år15. juni 2009 kl. 17:50
bruger slettet
Hvad falder du i med..???
Jeg kam prøve at beskrive min dag i går ..
kl.7-00- 1 nupobar med karamel mumssssss
kl.10.00- 1 banan
kl.12.00- nupo cafa latte med kaffe og isterninger i blendes
kl.14.00- 2 knækbrød med slankeost
kl.16.00- banan eller æble
kl.18.00 alm. aftensmad men mindre portion
kl.20.00 smoothie med vanilieyoughurt 0,1 % og blandet frugt og med en lille smule strø sukker
lidt blå druer
der i mellem har jeg en grøntsagssuppe som jeg må spise af hele tiden, den blender jeg og drikker..
Jeg kam prøve at beskrive min dag i går ..
kl.7-00- 1 nupobar med karamel mumssssss
kl.10.00- 1 banan
kl.12.00- nupo cafa latte med kaffe og isterninger i blendes
kl.14.00- 2 knækbrød med slankeost
kl.16.00- banan eller æble
kl.18.00 alm. aftensmad men mindre portion
kl.20.00 smoothie med vanilieyoughurt 0,1 % og blandet frugt og med en lille smule strø sukker
lidt blå druer
der i mellem har jeg en grøntsagssuppe som jeg må spise af hele tiden, den blender jeg og drikker..
15 år16. juni 2009 kl. 06:38
bruger slettet
ups druerne er ved siden af og ikke i smooties ;-)
aftensmad er selvfølgelig fedtfattigt
aftensmad er selvfølgelig fedtfattigt
15 år16. juni 2009 kl. 06:40
Belfast (slettet)
Det lyder jo bare rigtig lækkert det du spiser.
Jeg kan falde i med alt muligt...feks. nybagt brød, rugbrød med smør, osv. men nu prøver jeg at se om jeg ikke kan få det til at fungere.
Jeg kan falde i med alt muligt...feks. nybagt brød, rugbrød med smør, osv. men nu prøver jeg at se om jeg ikke kan få det til at fungere.
15 år16. juni 2009 kl. 09:02
anzhomg (slettet)
jeg er SÅ frisk på denne her uge : D jeg vejede her til morges 71,7kg. og kan slette ikke vente med at komme under de 70 kg. nøøøøøøøj.. hvor jeg dog glæder mig : D
15 år16. juni 2009 kl. 09:34
sqzee (slettet)
Jeg har det på samme måde! Jeg glæder mig vildt til at komme under 60kg. Men der er 1,3 endnu. Alligevel, så har jeg tabt mig til idag og det gør mig rigtig glad, men jeg er selvfølgelig nervøs for om jeg kan gøre det rigtigt i dag også. Jeg har tænkt mig at bage kalorielet chokoladekage, så det håber jeg heller ikke er en fejl. Held og lykke folks! Og belfast, opsumér alle dine grunde til at du vil tabe dig, skriv dem evt. ned, og løb dem så igennem før du spiser, det burde hjælpe ;)
15 år16. juni 2009 kl. 10:57
Frk Jakob (slettet)
Jeg vil gerne være med i jeres nye gruppe. Jeg har SÅ svært ved at komme igang, hver gang jeg starter herinde og taber mig, så falder jeg i og får ikke skrevet ned hvad jeg spiser. Åh det er så træls, jeg har så meget brug for støtte og synes den her gruppe er genial.
Kan vi få opskriften på kcal let chokolade kage??
Indtil videre er denne uge gået godt, jeg er startet herinde fra idag. Igår spiste jeg IKKE for meget, selvom jeg ikke tastede ind og idag er jeg også på rette spor.
Kan vi få opskriften på kcal let chokolade kage??
Indtil videre er denne uge gået godt, jeg er startet herinde fra idag. Igår spiste jeg IKKE for meget, selvom jeg ikke tastede ind og idag er jeg også på rette spor.
15 år16. juni 2009 kl. 14:45
bruger slettet
hjertelig tillykke til dem der har tabt sig, godt gået.
Jeg har været på ferie, ikke godt rent vægtmæssigt.
er spændt (frygter) på hvad vægten siger i morgen.
Jeg har været på ferie, ikke godt rent vægtmæssigt.
er spændt (frygter) på hvad vægten siger i morgen.
15 år16. juni 2009 kl. 14:51
Har nu fået egen vægt og det går stille og roligt fremad med vægttabet ..super skønt