#12 af Stronger (slettet)
Hvilke erfaringer har i?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Hvilke erfaringer har i?
Vægt i dag 78,5 kg. Det er 400 gram mindre end i går. Jeg synes egentlig det går ganske godt, før tabte jeg kun 500-700 gram om ugen, indtil vidre har jeg på 4 dage tabt 1,8 kg! Så jeg er lidt imponeret, tror jeg ville holde fri aften lørdag, da jeg skal i byen (er typen der ikke vil gøre livet surt for mig selv) Og så fortsætte igen på søndag! Bliver i hvert fald nødt til at gøre det er i to uger! Det giver mig virkelig blod på tanden til de sidste kilo, for jeg var næsten lige ved at gå i stå før kunne jeg mærke! Så jeg synes det er perfekt med sådan en opvpgner her!
15 år15. januar 2009 kl. 07:16
sqzee (slettet)
Wow, det var dog effektivt. Hvad er det præcis du gør?
15 år15. januar 2009 kl. 15:20
Stronger (slettet)
Hej, det jeg gør helt præcis er:
KUN protein, frugt og grønt!!!!!
Spise hver 2.-3. time
Stoppe med at spise og drikke, i hvert fald kun minimalt efter kl. 18.00
Det er det eneste jeg gør. Meget simpelt! Og det er slet ikke for jeg sulter. Jeg kan prøve at skrive en tilfældig madplan!
Morgenmad: En smoothie med mælk, yoghurt naturel, frossen frugt, eller frisk frugt. Jeg ELSKER SMOOTHIE!!
Formiddag: Et stykke frugt eller en pose blandet med forskellige grøntsager ca. 100-200 gram.
Middag: Spiser jeg enten kun salat eller salat med et stykke kød (afhæning af hvad kantinen servere)
Eftermiddag: Igen et stykke frugt eller en pose med lidt forskelligt grønt i igen ca. 100-200 gram
Aftensmad: Frossen grøntsager vi har købt mange varianter herhjemme for at gøre det lidt mere spændende med et stykke kød til. Og jeg spiser alt fra kylling til oksekød!
Hvis jeg bliver sulten senere snupper jeg bare en gulerod, men det er kun sket en gang!
Sådan ser en madplan ud for ig i øjeblikket! Den er nok kedelig i længden, men med de resultater jeg ser lige nu, synes jeg den er det hele værd. Jeg har så givet mig fri halvdelen af fredag og lørdag, da jeg skal i byen, og ikke gider leve så strengt! Så jeg vejer mig lige i morgen tidlig, og så vejer jeg mig først igen søndag og starter kuren igen i næste uge!
KUN protein, frugt og grønt!!!!!
Spise hver 2.-3. time
Stoppe med at spise og drikke, i hvert fald kun minimalt efter kl. 18.00
Det er det eneste jeg gør. Meget simpelt! Og det er slet ikke for jeg sulter. Jeg kan prøve at skrive en tilfældig madplan!
Morgenmad: En smoothie med mælk, yoghurt naturel, frossen frugt, eller frisk frugt. Jeg ELSKER SMOOTHIE!!
Formiddag: Et stykke frugt eller en pose blandet med forskellige grøntsager ca. 100-200 gram.
Middag: Spiser jeg enten kun salat eller salat med et stykke kød (afhæning af hvad kantinen servere)
Eftermiddag: Igen et stykke frugt eller en pose med lidt forskelligt grønt i igen ca. 100-200 gram
Aftensmad: Frossen grøntsager vi har købt mange varianter herhjemme for at gøre det lidt mere spændende med et stykke kød til. Og jeg spiser alt fra kylling til oksekød!
Hvis jeg bliver sulten senere snupper jeg bare en gulerod, men det er kun sket en gang!
Sådan ser en madplan ud for ig i øjeblikket! Den er nok kedelig i længden, men med de resultater jeg ser lige nu, synes jeg den er det hele værd. Jeg har så givet mig fri halvdelen af fredag og lørdag, da jeg skal i byen, og ikke gider leve så strengt! Så jeg vejer mig lige i morgen tidlig, og så vejer jeg mig først igen søndag og starter kuren igen i næste uge!
15 år15. januar 2009 kl. 18:37
Stronger (slettet)
Mit lille forsøg stopper her..... Jeg har fået omgangssyge/opkast, hvilket betyder jeg bliver nød til at få lidt andet ned! Men det var også sidste dag i dag alligevel!
Jeg har i hvert fald fundet ud af man kan tabe sig en hel del, og jeg har tænkt mig at gøre det samme i næste uge også! !!
Go weekend allesammen!
Jeg har i hvert fald fundet ud af man kan tabe sig en hel del, og jeg har tænkt mig at gøre det samme i næste uge også! !!
Go weekend allesammen!
15 år16. januar 2009 kl. 06:42
Stronger (slettet)
Så starter jeg på endnu en nye uge på kur. Skulle noget hele weekenden, så jeg har hygget mig lidt! Det ser ikke ud til det har gjort helt vildt meget ved vægten, men lidt har det, men har og¨så råhygget mig! Næste weekend skal jeg heldigvis ingenting! Min kur starter så i morgen, så vil jeg se hvor meget jeg kan tabe ved at kører en hel uge igennem. Jeg nåede jo kun en ½ uge faktisk!
Go sund uge til alle jer andre!
Go sund uge til alle jer andre!
15 år18. januar 2009 kl. 15:27
Jeg har åbenbart også tabt mig 300g, siden i går! Det er væske, det er jeg sikker på, men jeg håber også der er noget fedt der ind i mellem. Det vigtige er jo at vægten ikke stiger igen så snart man drikker eller spiser noget.