Der er åbentbart ikke så mange der erfaringer med disse typer kure! Så dette bliver min forsøgstråd, hvor jeg vil lade jer andre følge hvordan vægten i denne nye uge for mig, kan dale ved sådan en kur!
Startvægt denne uge: 80,3 kg
Mandag: 79,6 kg WOUW det er 700 g. tabt!
Har egentlig ikke været så sulten, da man jo spiser hver 2-3 time. Men det passede med at portioner har været så små, at sulten meldte sig ca. hver gang jeg skulle spise! Da jeg skulle i seng, havde lidt svært ved at sove, begyndte jeg at blive en lille smule sulten igen! Vi spiste også meget tidligt igår!
Er spændt på hvordan det kommer til at gå i dag, om jeg er stærk nok til at lade alt det andet være på arbejde, har et arbejde hvor der hele tiden bliver serveret dit og dat pga. fri kantine! Men det skal nok gå! Den her uge skal det i hvert fald prøves i!
#2 af Stronger (slettet)
Men nu er jeg kommet til en periode i mit liv, hvor jeg bare gerne vil skubbe gang i tingene, bare lige 2-3 uger!
Hvad er jeres erfrainger med de kure hvor man spiser under de anbefalede kurer mellem700-900 kcal. om dagen, hvor man spiser protein, grøntsager og frugt! Spise hver 2-3 time, små portioner! Så man ikke føler sig sulten hele tiden!
Jeg har besluttet at gøre det, og giver den heruge et forsøg! Jeg startede i dag! Da jeg vender tilbage til mit kcal indhold på 1500 bagefter, tror jeg personligt ikke jeg vil tage det på igen som mange siger man gør! Tror kun hvis man fortsætter som man gjorde før min livsstilændring. Håber i forstår!
Men jeg vil meget gerne hører jeres erfrainger med det!
På forhånd tak!