#11 af kong uggermugger (slettet)
Kami13's motivationstråd. Andre brokrøve er også velkommen...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kong uggermugger (slettet)
re: Sikke en dejlig dag
sikke nogle fine vappere =) jeg har også selv to. En alaskan malamute og en fransk bulldog. Den lille bulldog pige er kun 12 uger og er en rigtig baryl som total tyraniserer den store mutte han!!!! glæd dig ikke til hvalpene... ;)))) he he
16 år17. september 2008 kl. 21:44
bruger slettet
re: Sikke en dejlig dag
Åhh jeg glæder mig så meget til hvalpene kommer... Det er første gang jeg skal have et kuld hvalpe, så jeg er så spændt på hvordan det kommer til at gå.
Dagen igår stod på lidt chokoladekage og ellers en masse sund frugt og grønt og rigtig mad. Og efter kagen fik jeg hovedpine og hjertebanken.
Jeg kan mærke på mig selv at denne tråd hjælper mig lidt så jeg hænger her lige lidt endnu. Så hvis i ikke kan holde det ud, så må i overse det.
Forresten så fortalte min kæreste at han havde tabt ca 5 kg den sidste tid, og at han egentlig også gerne vil tabe 30 kg, så nu tror jeg ikke der er mere brok fra hans side. Så godt som...
Dagen igår stod på lidt chokoladekage og ellers en masse sund frugt og grønt og rigtig mad. Og efter kagen fik jeg hovedpine og hjertebanken.
Jeg kan mærke på mig selv at denne tråd hjælper mig lidt så jeg hænger her lige lidt endnu. Så hvis i ikke kan holde det ud, så må i overse det.
Forresten så fortalte min kæreste at han havde tabt ca 5 kg den sidste tid, og at han egentlig også gerne vil tabe 30 kg, så nu tror jeg ikke der er mere brok fra hans side. Så godt som...
16 år18. september 2008 kl. 09:05