#22 af bruger slettet
weekend besøg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: weekend besøg
er det ikke også lidt repsektløs at de ikke vil spise din mad? Ej undskyld, men hvis det nu var den modsatte vej, ville folk da synes det var flabet...
16 år18. april 2008 kl. 17:44
Frk M (slettet)
Jo, jeg havde helt undladt at købe ind til det helt store, da jeg vidste at de formentligt hellere ville have noget andet.
Og nej jeg er ikke super ugæstfri ved at sidde her nu, de er smuttet en tur hen efter cigaretter :o)
Og nej jeg er ikke super ugæstfri ved at sidde her nu, de er smuttet en tur hen efter cigaretter :o)
16 år18. april 2008 kl. 18:47
iakob
Jeg ville altså blive sur, hvis jeg fik gæster og de uden at vi havde aftalt det på forhånd, gik ud og købte skodmad.
Men du var jo sådan set advaret på forhånd!
Jeg synes du har håndteret det fornuftigt. Ligesom du ikke kan forvente at de vil spise bladselleristænger og spinatboller, så kan de jo heller ikke med rimelighed forvente at du vil spise skodmad. Det er en rimelig kompromis at de selv henter og betaler deres transfedtsyrer mens du får dig et selvlavet ordentligt måltid mad.
Men du var jo sådan set advaret på forhånd!
Jeg synes du har håndteret det fornuftigt. Ligesom du ikke kan forvente at de vil spise bladselleristænger og spinatboller, så kan de jo heller ikke med rimelighed forvente at du vil spise skodmad. Det er en rimelig kompromis at de selv henter og betaler deres transfedtsyrer mens du får dig et selvlavet ordentligt måltid mad.
16 år18. april 2008 kl. 22:04
Frk M (slettet)
Endte med at bestille en salat og dressingen kom i et bæger så den brugte jeg kun en smule af, bagefter spiste jeg jordbær.
16 år18. april 2008 kl. 22:27
De vil bestille mad et sted fra, og jeg sagde at det måtte de da gerne, men jeg ville spise det jeg havde handlet ind til, det blev til en mindre diskusion.
Men jeg sagde at det ikke var et problem, jeg vil bare helst ikke spise junk fordi jeg er på kur.
Nu håber jeg den er sevet ind.