#22 af bruger slettet
Mit vægttab
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: NUPO
tak for klappende på ryggen, det er dejligt, og jeg er sådan set enig med dig Tommy, har det sådan lidt.. hvis jeg kan tabe mig så meget, så kan alle - hvis de har viljestyrken til det. (sygdom og metabolske forstyrrelser undtaget)
Forresten..
"Velkommen SebastianFM!
Du har sat dig som mål at opnå et vægttab på 20,0 kilo over 171 dage. Der er i øjeblikket 10,0 kilo og 160 dage tilbage.
Tillykke med de 10,0 kilo, du har opnået indtil nu Godt gået!"
Det er fanme gået hurtigt, men okay, med et gennemsnit på 10kms gang om dagen, og tæt på ingen kcal er det ikke så mærkeligt.
Sjov nok er jeg mere energisk og klart i hovedet end noglesinde før.. i går stod den på en bytur, med mig på vand, og vennerne på sprut.. der blev givet gas på dansegulvet :o) hehe
BMI på 29, ENDELIG er jeg bare "overvægtig" og ikke "FED" .. ifølge skalaen altså :)
Forresten..
"Velkommen SebastianFM!
Du har sat dig som mål at opnå et vægttab på 20,0 kilo over 171 dage. Der er i øjeblikket 10,0 kilo og 160 dage tilbage.
Tillykke med de 10,0 kilo, du har opnået indtil nu Godt gået!"
Det er fanme gået hurtigt, men okay, med et gennemsnit på 10kms gang om dagen, og tæt på ingen kcal er det ikke så mærkeligt.
Sjov nok er jeg mere energisk og klart i hovedet end noglesinde før.. i går stod den på en bytur, med mig på vand, og vennerne på sprut.. der blev givet gas på dansegulvet :o) hehe
BMI på 29, ENDELIG er jeg bare "overvægtig" og ikke "FED" .. ifølge skalaen altså :)
16 år2. marts 2008 kl. 19:58
iakob
Sebastian - hvis du dyrker meget styrketræning / motion så kan BMI godt være misvisende for dig. Så er fedtprocent måske et bedre mål (du kan få det målt i bla fitness centre og måske også ved lægen - jeg har ikke selv fået mit målt fordi det ikke har været aktuelt).
Jeg ved ikke lige om du dyrker megen motion/styrketræning, men syntes lige du skulle vide det hvis du gør.
Og så vil jeg da anbefale at du går efter at få en kost (fuldfoder af rigtig mad ikke pulvere og den slags), der kan vedligeholde en normal vægt og som her på madital giver så magen smileys som muligt. Når du engang er nået dertil så er hele din kur overstået. Den er ikke ovre når du har nået dit vægtmål og du stadig er på NUPO ;-)
Jeg ved ikke lige om du dyrker megen motion/styrketræning, men syntes lige du skulle vide det hvis du gør.
Og så vil jeg da anbefale at du går efter at få en kost (fuldfoder af rigtig mad ikke pulvere og den slags), der kan vedligeholde en normal vægt og som her på madital giver så magen smileys som muligt. Når du engang er nået dertil så er hele din kur overstået. Den er ikke ovre når du har nået dit vægtmål og du stadig er på NUPO ;-)
16 år3. marts 2008 kl. 11:02
bruger slettet
Nej det er jeg klar over, det skal selvfølgelig vedligeholdes, planerne er da også en kost omlægning som sagt med low carb high protein ala South Beach for life :)
16 år3. marts 2008 kl. 13:08
sommersol (slettet)
sebastian er du på bootcamp kur egentlig?
16 år3. marts 2008 kl. 16:17
Frk M (slettet)
Du har da godt nok smidt nogle kg hurtigt, imponerende men næppe sundt
16 år18. marts 2008 kl. 12:55
bruger slettet
hvordan går det med vægttabet nu??
Når du omlægger til south beach ,let me know- overvejer det nemlig selv.
Når du omlægger til south beach ,let me know- overvejer det nemlig selv.
16 år8. april 2008 kl. 12:33
Så ja det er et spøgsmål om vilje, men jeg kan godt forstå folk knækker når de føler sult, og det er så nemt at æde noget dumt. Jeg har mere respekt for folk der tager en beslutning om at tabe sig 20 kg, end folk der har gennemført en marathon, Jeg har selv gennemført en marathon, jeg har ikke prøvet at tabe 20 kg endnu, men er godt i gang.