tak for klappende på ryggen, det er dejligt, og jeg er sådan set enig med dig Tommy, har det sådan lidt.. hvis jeg kan tabe mig så meget, så kan alle - hvis de har viljestyrken til det. (sygdom og metabolske forstyrrelser undtaget)
Forresten..
"Velkommen SebastianFM!
Du har sat dig som mål at opnå et vægttab på 20,0 kilo over 171 dage. Der er i øjeblikket 10,0 kilo og 160 dage tilbage.
Tillykke med de 10,0 kilo, du har opnået indtil nu Godt gået!"
Det er fanme gået hurtigt, men okay, med et gennemsnit på 10kms gang om dagen, og tæt på ingen kcal er det ikke så mærkeligt.
Sjov nok er jeg mere energisk og klart i hovedet end noglesinde før.. i går stod den på en bytur, med mig på vand, og vennerne på sprut.. der blev givet gas på dansegulvet :o) hehe
BMI på 29, ENDELIG er jeg bare "overvægtig" og ikke "FED" .. ifølge skalaen altså :)
#22 af bruger slettet
Så ja det er et spøgsmål om vilje, men jeg kan godt forstå folk knækker når de føler sult, og det er så nemt at æde noget dumt. Jeg har mere respekt for folk der tager en beslutning om at tabe sig 20 kg, end folk der har gennemført en marathon, Jeg har selv gennemført en marathon, jeg har ikke prøvet at tabe 20 kg endnu, men er godt i gang.