Mit vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: NUPO
Så er vægten 92.. går da helt bestemt i den rigtige retning.
16 år1. marts 2008 kl. 13:41
Jeg har også svært ved at tro at en læge har godkendt en diæt på kun 800 kcal !!!
16 år1. marts 2008 kl. 13:44
800 Kcal er faktisk den normale NUPO kur (5 breve) Men må indrømme at jeg ikke selv tør gå under 1200Kcal. Jeg vil gerne undgå at tage det hele på igen med dobbelt hastighed.Så denne (sidste gang) bliver det i sneglefart.
16 år1. marts 2008 kl. 17:38
det er et flot vægttab sebastian :9 du ser da rigtig godt ud nu :)
16 år1. marts 2008 kl. 18:22
Det er helt vildt og sundhedsmæssigt uforsvarligt kun at indtage 800 kcal/dag. Så kan man da ikk undgå at tage det hele på og mere til bagefter når man begynder på mad igen for man kan da ikke leve af Nupo resten af livet.
16 år1. marts 2008 kl. 19:20
skal vi nu ikke bare regne med at han ved hvad han gør. man behøver jo ikke gøre noget forkert ved at spise det antal kalorier..
16 år1. marts 2008 kl. 19:26
Jeg er da enig med dig i, at man ikke kan leve af NUPO resten af livet, MEN, man kan holde sig til sund kost som fks. fisk, kylling og grøntsager og dyrke cardio dagligt for at minimere det gain der evt. vil være ved at skifte NUPO ud med alm. mad. jeg har ikke spist junk food, slik eller drukket sodavand i 6 måneder, så mon ikke jeg også kan holde mig fra det for eftertiden :)
16 år1. marts 2008 kl. 19:38
Sebastian indtager du så lidt for at tabe dig hurtigere, eller fordi du er bange for at tage på igen?
16 år1. marts 2008 kl. 19:43
Det er kombination, mit stofskifte er i forevejen ikke specielt godt pga. jeg nok har gjort det usundeste man overhovedet kan, nemlig ikke at spise noget hele dagen og så junk food til aftensmad, og har fundet ud af, at mit ligevægts indtag er betydeligt lavere end mit teoretiske, så må helt der ned for at se mærkbare resultater. startede med ca. 2000kcal om dagen hvilket er 600 mit principielle ligtvægts indtag, og jeg tabte mig ikke. så måtte der skæres yderligere ned.

Er da lidt bange for at tage på når jeg begynder på fast føde igen, men tror at jeg kan undgå det værste ved at supplere stille op, altså erstatte nogle NUPO breve med frugt og grønt, og så stille og roligt gå over til almindelig kost, når jeg er nede på min ideal vægt.. det skal nok blive spændende at se.

Hvad der er endnu mere spændende at se, er hvordan min krop kommer til at reagere når jeg går over til high protein low carb og styrketræning når jeg er nede på ideal vægten :)
16 år1. marts 2008 kl. 20:06
Jeg er imponeret, det har altid været min holdning at det er et spøgsmål om vilje om man vil være overvægtig eller ej, undtaget hvis man er syg. (Undskyld hvis nogen føler sig stødt) At en gut som dig kan tage en beslutning om kun at spise 200 Kcal om dagen, WOW jeg ved hvor sulten jeg er lige i øjeblikket dette er min 3 dag hvor jeg er begyndt at tælle kalorier.

Kan du fortælle mig om man holder op med at føle så stor sult som man gør i starten, eller skal man bare lære at leve med sulten?

Så længe du forbrænder mere end du indtager så skulle der ikke være nogle fare for at du skulle tage på igen, men jeg kan kun tilslutte at det er svært at spise mere når resultaterne er så seje som dine. Men et råd er nu at holde øje med om du overhovedet tør at spise.

Jeg måtte tvinge mig selv til at spise fedt på et tidspunkt, da jeg trænede op til marathon for 8 år siden, fordi jeg på et tidspunkt ikke spiste særlig fedt, men da jeg en dag var ved at kaste op over der var fedt på min mad, så tænkte jeg der var noget galt.

Men nok om mig. Kanon godt gået og held og lykke med at nå de 65 kg.

Thumbs Up - Twice herfra

Tommy
16 år2. marts 2008 kl. 00:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });