#11 af calcit
Når tøjet skal være mindre
Du læser en tråd i debat > off topiccalcit
re: Når tøjet skal være mindre
Det er ikke lige så let at sy ind så det bliver et godt resultat.....slet ikke store størrelser....
13 år4. februar 2011 kl. 16:45
bruger slettet
Calcit, jeg har kigget lidt på det og kan se at jeg aldrig får syet en trøje ind med at godt resultat, men måske kan jeg sy en nederdel ind så den ser ordentlig ud. Bukser tror jeg også bliver for besværligt for en med mine evner til at anvende en symaskine. Det betyder så bare at jeg må investere i noget nyt tøj.
Mine trøjer er også begyndt at være lidt store i det, ja selv min BH er lidt for stor her hvor jeg har tabt over 7 kilo. Og en BH er dyr at købe synes jeg, når man er oppe i de store størrelser.
Mine trøjer er også begyndt at være lidt store i det, ja selv min BH er lidt for stor her hvor jeg har tabt over 7 kilo. Og en BH er dyr at købe synes jeg, når man er oppe i de store størrelser.
13 år8. februar 2011 kl. 06:56
calcit
Giota Bh har jeg syet ind med godt resultat. Klippede den op i siderne...var jo blevet smallere i omfang. Syede den i hånden sådan at overklipningen blot overlappede hinanden det virkede perfekt......Har forsøgt mig med bukser det gik ikke godt var både for store i lår og skridt...de blev så snævre og røg i skraldespanden......
13 år8. februar 2011 kl. 20:59
bruger slettet
Hej Calcit
God ide med BH'en men jeg er bange for at det også er skålen som er blevet for stor, desværre. At sy den ind i siderne kan nok gå lige nu, men det varer desværre ikke længe inden jeg skal ud og investere i nye BH'er. Jeg må bare nøjes og kun købe en enkelt eller 2. jeg kan jo altid vaske den om aftenen, så den er klar til næste dag. Det er trods alt omkring 300 kroner (måske mere) for en BH, så der vil jeg gerne spare lidt. Tror for øvrigt også at jeg har en i skuffen som er lidt for lille, måske kan den snart bruges.
Ja man skal jo lære af sin erfaring og i dette tilfælde må jeg så lære af din erfaring mht. at sy tøj ind:-)
God ide med BH'en men jeg er bange for at det også er skålen som er blevet for stor, desværre. At sy den ind i siderne kan nok gå lige nu, men det varer desværre ikke længe inden jeg skal ud og investere i nye BH'er. Jeg må bare nøjes og kun købe en enkelt eller 2. jeg kan jo altid vaske den om aftenen, så den er klar til næste dag. Det er trods alt omkring 300 kroner (måske mere) for en BH, så der vil jeg gerne spare lidt. Tror for øvrigt også at jeg har en i skuffen som er lidt for lille, måske kan den snart bruges.
Ja man skal jo lære af sin erfaring og i dette tilfælde må jeg så lære af din erfaring mht. at sy tøj ind:-)
13 år9. februar 2011 kl. 06:56
calcit
Ok har altid brugt str. B skål uanset vægt......da virker det....ja det var et forsøg som lykkedes modsat så meget andet......
13 år9. februar 2011 kl. 15:50
bbsbb (slettet)
Denim leggins er rigtig gode, fordi de netop følger med, når lårene skrumper. Nederdele, shorts og højtaljede underdele fungerer også godt.
Dog mest for os 'unge' vil jeg sige..
Dog mest for os 'unge' vil jeg sige..
13 år19. februar 2011 kl. 22:39
bruger slettet
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvad du mener med mest for os unge? Hvad er der ved det tøj du nævner som gør at det mest er for unge?
13 år20. februar 2011 kl. 20:19
dwrj (slettet)
Jeg synes simpelthen det er så dejligt, at jeg kan gå ud og købe tøj med god samvittighed. Det er en af de helt store fordele ved at tabe sig. Bare det gik lidt hurtigere.
Ja, jeg har tøj liggende, der er for stort - og foræret meget til genbrug, som ikke var brugt ret meget. Er der nogen, der vil have det?
dwrj
Ja, jeg har tøj liggende, der er for stort - og foræret meget til genbrug, som ikke var brugt ret meget. Er der nogen, der vil have det?
dwrj
13 år19. marts 2011 kl. 21:14
bruger slettet
Ja hvad størrelse er det og hvor er du fra i landet? :)
13 år26. marts 2011 kl. 08:44
dwrj (slettet)
Da jeg er startet meget højt oppe i vægt, er jeg nu nået til, at jeg skal af med tøj, der er ca. str. 50-54.
Jeg bor ved Sydhavn station i København.
Der er bukser, en kjole, nederdele, toppe, tunikaer, vinterfrakker osv.
Jeg er ikke så ofte inde på Forum, men jeg skal nok holde øje.
Jeg bor ved Sydhavn station i København.
Der er bukser, en kjole, nederdele, toppe, tunikaer, vinterfrakker osv.
Jeg er ikke så ofte inde på Forum, men jeg skal nok holde øje.
13 år26. marts 2011 kl. 18:27