Jeg plejer at købe, når det føles som om tøjet er 1 nr for stort.
Når jeg så køber tøj, sørger jeg for at det er til den stramme side, så varer det længere før det skal skiftes.
Jeg plejer også at holde øje med tilbud, udsalg mm.
Mængden af tøj holder jeg på et minimum. Ikke for meget, men det skal jo skiftes igen.
Hvad angår det gamle tøj, så har jeg gemt 1 sæt til skræk og advarsel. Resten er smidt til genbrug. For jeg skal aldrig op i de størrelser igen.
Hilsen Foss
#2 af Foss (slettet)
Jeg har tabt 6 kilo nu og kan faktisk godt begynde at mærke det på mine bukser, men at købe nyt tøj i hver størrelse er lidt dyrt synes jeg. Jeg vil jo heller ikke gå rundt og ligne noget som er løgn, i tøj som er for stort og hænger på mig som en sæk. Køber i andre masser af nyt tøj eller hvad gør i?. Er der evt. noget tøj som bedre kan bruges i længere tid også når man taber sig og bliver mindre?
Hvad med jeres gamle og for stort tøj? Smider i det ud eller gemmer i det? Jeg tænker at jeg vil give mit til genbrug i håb om at jeg aldrig kommer til at kunne passe det igen og så har jeg heller ikke det sikkerhedsnet liggende inde i skabet. Dvs. så kan jeg bedre mærke hvis tøjet begynder at stramme og kan ikke bare tage noget et nummer større.