Lige et tillæg til min lange smøre :-) Hvis du spiser ca. hver tredje time vil dit blodsukker forblive stabilt og din forbrænding vil fungere bedre. Den madplan jeg har skrevet ned til dig skulle give dig mellem 2000 - 2500 kcal dagligt og så vidt jeg kan se er det også det du forbrænder hver dag, så det vil gå lige op. Hvis du kommer til at tage et par kilo på af den vil det udelukkende være væske og muskler, som ikke fylder ligeså meget som fedt, så det skal du ikke blive forskrækket over. Når du bliver voksen (18 år) skal din vægt ligge på minimum 55 kg for at du er normal vægtig ( meget slank), så du har tre år til at bygge mindst 5 sunde kilo op :-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Hvis du kommer til at tage et par kilo på af den vil det udelukkende være væske og muskler, som ikke fylder ligeså meget som fedt, så det skal du ikke blive forskrækket over.
Når du bliver voksen (18 år) skal din vægt ligge på minimum 55 kg for at du er normal vægtig ( meget slank), så du har tre år til at bygge mindst 5 sunde kilo op :-)