Studerende+tid til træning?
Du læser en tråd i debat > motionsilvercocker
re: Studerende+tid til træning?
Nøøøøj hvor kan man meget i København, hva'? Desværre er det Syddansk i Kolding jeg går på. Jeg ved der er en pigefodboldhold og vist nok også et håndboldhold, men hvor de holder til, og om der er andet man kan lave gennem universitetet uden at skulle ud af byen, det ved jeg faktisk ikke. Jeg tror jeg vil gå rundt og spørge sekretærerne, siden der ikke ligger piecer rundt omkring om sportstilbud.
13 år15. september 2011 kl. 08:34
silvercocker
re: Studerende+tid til træning?
Jeg tjekkede lige lidt links og andet. Der er kun fodbold udbudt af universitetet. Ingen håndbold, ingen rabat til svømmehallen eller et fitness center. Jeg har et par bekendte der arbejder i svømmehallen, måske en vil være med til at tage mig under armen og få mig igennem betalings-bad-og-bassin-processen. Jeg kommer ikke sådan et sted alene, og jeg er nok nød til at have en til at snakke mig igennem et program, for kroppen kan knap huske hvordan den skal holde sig over vandet. Ud over en enkelt gang sidste år på stranden, har jeg ikke svømmet i snart 10 år. Jeg var til varmt vands bassin gymnastik et par uger, men det var i vand til navlen i et 8 k2 bassin.
13 år15. september 2011 kl. 09:00
Universitetets Studenter-Gymnastik
usg.dk