Ny udfordring på Endomondo

Du læser en tråd i debat > motion

re: Ny udfordring på Endomondo
Jeg er bare så klar i morgen! :D
13 år7. juni 2011 kl. 09:20
Sådan!
Gud, hvor er jeg bare stolt af mig selv, 27minutter uden stop, kun lige ved lyskrydsene... (; Da jeg kun knap kan løbe 20minutter på et løbebånd... Men jeg tror heller ikke jeg løber så hurtigt, som jeg gør i fitness centeret, men alligevel! :D
- Hvordan kan man taste den ind på madital? - fordi jeg kan ikke se, hvor hurtigt jeg har løbet... :s
13 år9. juni 2011 kl. 18:45
Jeg synes også bedre jeg kan holde til at løbe langt udenfor. Tror netop det er fordi man så helt selv vælger tempo.

.... tjekkede lige endomondo. Den mener at du har forbrændt 209 kcal (prisen for ikke at veje ret meget ;-) Der står også at din hastighed var 8,18 km/h men du skal typisk taste en højere ind på madital for at opnå samme antal kalorier - prøv med 9,7km/h (faktor 10)

Du kan også bare indtaste det som fri træning.

Godt du kom afsted :-) Jeg må også hellere få mig taget sammen ......
13 år9. juni 2011 kl. 19:09
Ja, det må jeg vel leve med (;
- Men er den præcis, mht kalorier?
13 år9. juni 2011 kl. 19:28
nej det er beregnet.
Hvis det skal være mere præcist skal der tilsluttes en pulsmåler (kan købes på hjemmesiden)
Hvis det skal være het præcist er det vist et laboratorie vi taler om ;-)

jeg vælger at stole på den :-)
13 år9. juni 2011 kl. 21:18
Ja, det er bedre end igenting, det må være et ca. (:
13 år9. juni 2011 kl. 21:41
Fedt med en ny udfordring. Jeg er netop ved at catche lidt op på forummet efter 2 ugers ferie, men jeg går ind og finder udfordringen og er klart med igen.

13 år12. juni 2011 kl. 20:38
Kan jeg stadig nå at tilmelde mig denne udfordring?
Har brug for nogle der kan holde mig i gang ;-)
13 år20. juni 2011 kl. 14:08
Det kan du sagtens - jeg har først været ude at løbe min første tur i udfordringen i dag og mener stadig jeg kan vinde :p
13 år20. juni 2011 kl. 19:12
Super! Har også meldt mig derinde og har løbet den første tur;-)
13 år20. juni 2011 kl. 19:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });