Ny udfordring på Endomondo

Du læser en tråd i debat > motion

re: Ny udfordring på Endomondo
Ja det er rigtigt nok at den slutter 1/10 :-)

Håbder du har fået det til at virke (gætter på at du er Linda)
13 år5. juni 2011 kl. 22:52
Super :) Ja, jeg har brugt Endomondo i et par uger nu, så den har jeg - det var udfordringen jeg manglede, hehe :)

Har fundet den nu :)

Er helt sikkert en af de langsomme (en skildpadde, siger Endomondo - LOL), men jeg vil gerne være med alligevel :)
13 år5. juni 2011 kl. 22:58
Jep (:
- Vi er vi klar til start! :D
13 år5. juni 2011 kl. 22:59
-.-'
Jeg føler mig mega bagud nu...
13 år5. juni 2011 kl. 23:03
Det skal nu nok gå :-) Men hvis man er konkurrencemenneske kan det selvfølgelig være noget træls....
13 år6. juni 2011 kl. 07:29
Ved ikke om jeg vil begynde at løbe igen.. er nødt til at tabe mig hurtigt nu hvor det er sommer, så jeg tror jeg vil holde mig til spinning og styrketræning. øv, kan ellers godt lide at løbe :)
13 år6. juni 2011 kl. 23:27
^^ Hvorfor gør du det ikke så? Hvis du altså kan lide det? (:
13 år6. juni 2011 kl. 23:51
Ja synes skisme da også du skal komme ud i det gode vejr og få noget lys og luft. Kan du ikke presse en løbedag eller to ind i programmet ? ;-)
Husk det giver slanke ben ;-)
13 år7. juni 2011 kl. 07:24
Har lagt en tidsplan for hvad jeg skal nå hver dag i den her periode i forhold til eksamen, så der ikke ret meget tid, men måske jeg begynder igen, når det er slut :)

Tror også lidt det er dovenskab.. for et par måneder siden kunne jeg næsten løbe 5 km ud i en med 10km/t, og jeg tør næsten ik se hvor dårlig jeg er nu s:
13 år7. juni 2011 kl. 08:48
ha ha - nej det kender jeg godt. Håber du kommer senere så :-)
13 år7. juni 2011 kl. 09:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });