Ny udfordring på Endomondo

Du læser en tråd i debat > motion

Ny udfordring på Endomondo
Jeg har startet en ny løbeudfordring på endomondo. Håber at jeg der bruger endomondo vil finde den og melde jer.
Selv om I måske ikke synes i løber nok til at kunne konkurrere, synes jeg det er lidt hyggeligt at følge hinanden og man kan jo kommentere og opmuntre.
13 år3. juni 2011 kl. 10:55
re: Ny udfordring på Endomondo
Årh hvor dejligt, lige som jeg er kommet tilbage :) ved ikke hvad der skete, lige pludselig var det bare nok.. øv, vejer mig i morgen.. kommer sikkert til at sparke mig selv hårdt.. nå, op på hesten (: var til spinning i dag og tager en time mere i morgen (:
13 år4. juni 2011 kl. 21:15
Er det ikke sådan et program man kan købe for 24kr. til Iphonen?
13 år5. juni 2011 kl. 16:28
Har downloadet det & det ser super sjovt ud, jeg får helt lyst til at gå ud og løbe! :D
- Men kan ikke... har prøve imorgen...
Men jeg har nogle spørgsmål, hvor kan jeg finde udfordringerne? Når det er på Iphone & kan man ikke downloade den til HTC?
- Hvor præcis er den mht kcal og kilometer? (:
Jeg vil meget gerne "konkurrerence" med dig (:
13 år5. juni 2011 kl. 17:15
Ehm....er ikke helt skarp til at bruge Endomondo endnu. Hvordan finder man den? Hvad skal man søge på? :)
13 år5. juni 2011 kl. 17:41
Hvordan man finder Endomondo? (:
13 år5. juni 2011 kl. 17:52
Nu besvarer jeg lige, da jeg lige kom forbi ;)

Det kan ses på endomondo.dk, det kan hentes både til Iphone og HTC (og øvrige android mobiler). Bare søg på det i market eller hvor I henter ting, det hedder også bare Endomondo når I skal søge efter det der.
13 år5. juni 2011 kl. 21:27
Du kan finde udfordringen på endomondo.dk søg på madital.
App'en kan du søge på dit apps market. (eller hvad det nu hedder.
Jeg logger bare på med mit facebook login. Kan ikke huske om jeg oprettede en profil for at komme igang......

Programmet er gratis, men kan købes i en pro version (koster vist 16 kroner)

Ved ikke hvor præcist det er med kalorier. Det beregnes på baggrund af din vægt. Men du kan købe en pulsmåler som kan tilsluttes......
Km synes jeg virker ret præcis :-)

Håber du finder ud af det :-)
13 år5. juni 2011 kl. 22:30
Jeg har fundet ud af det og har lavet en profil derinde, hvad hedder din udfordring? så jeg kan søge på den? (:
13 år5. juni 2011 kl. 22:44
jeg har søgt på madital, og der kommer kun en frem og er det den som slutter i september, mener jeg nok det var? (:
13 år5. juni 2011 kl. 22:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });