Motionsblog uge 17

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motionsblog uge 17
Sannew: fede sko! Hvor har du købt dem, hvad hedder de foruden Nike og hvad kostede de? Sådan nogle vil jeg da også have! Hvis de kan snakke med en I phone også, så vil jeg da også ønske mig sådan en!
14 år1. maj 2010 kl. 19:11
Rdrd

Du kan bruge de fleste Nike sko (mine er pegasus air), og Stadium Sport (tror jeg de hedder) har tilbud i øjeblikket (bor du i nærheden af Aalborg så har Salling nogle virkelig gode tilbud i næste uge...).

Du skal også bruge en lille chip til at lægge i skoen - den hedder nike+ (købes i butikker, der sælger apple). Hvis du har ipod touch eller iphone koster den 149 kr. Hvis du har nano skal man også bruge en sender og så koster det 100 kr mere.

Jeg synes det er megasmart og vældig motiverende. Man kan indstille ipod/phonen til at fokusere på enten distance, kalorieforbrug eller tid (den måler alt sammen, men den fokuserer på en af delene)og fortæller dig så ind imellem hvor længe du har løbet eller hvor langt. Den gemmer det også og sammenligner dine tider og hvad ved jeg.

Jeg er ret begejstret!
14 år1. maj 2010 kl. 23:01
Ja, det lyder vildt smart! Hvad de dog ikke finder på. Jeg har allerede et par Nike, så jeg skal jo bare have chip og Ipod eller Iphone :-)
Tak for tippet!
14 år2. maj 2010 kl. 09:28
Har i dag løbet 10 km til i forms kvindeløb og efter mit pulsur var jeg 1:07 min om det. Det er jeg godt tilfreds med for den eneste man skal sammeligne sig med er sig selv.

Ved 10 km er det 5 km ruten der bliver løbet 2 gange, og jeg var ikke engang kommet ud til 2 km mærket da den hurtigste kom susende forbi igen. Jeg var godt nok også i den gruppe der blev startet sidst, meen alilgevel... :-)
14 år2. maj 2010 kl. 16:52
En times spinning hos min kostvejleder som jeg lige ville sige pænt farvel til - hun har hjulpet mig med kosten siden september men nu går det vist på egen hånd.
14 år2. maj 2010 kl. 21:52
Kære Kirsten
Hvor er det fedt du deler din løbeoplevelse! Jeg skal løbe 10 km på søndag med iform og satser på nogenlunde samme tid!!! DU har ret det gælder ikke om at vinde over de andre - men over SIG SELV!!!! STORT tillykke herfra!!! Du er for sej!!!
14 år3. maj 2010 kl. 22:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });