#2 af riebech (slettet)
Motionsblog uge 17
Du læser en tråd i debat > motionriebech (slettet)
re: Motionsblog uge 17
Hejsa.
Jeg melder mig ogsaa lige her paa motionsbloggen, det er saa motiverende at dele planerne med jer andre.
MANDAG: traeningscenter med crosstrainer og styrketraening.
TIRSDAG: Loebetur med loebeklubben
ONSDAG: Fridag
TORSDAG: Loebetur alene
FREDAG: Fridag
LOERDAG: Loebetur alene.
SOENDAG: Fridag.
Ud over det er der de daglige gaature med hunden og saa vil jeg proeve at cykle til skole med ungerne et par dage. Men vi faar familiebesoeg i denne uge, og saa gaar det ikke altid som planlagt efter min erfaring!!! Desuden har ungerne ferie i over 14 dage fra paa torsdag og det er ikke altid fordrende for min planlaegning.....
Rigtig god motionsuge til jer alle.
Jeg melder mig ogsaa lige her paa motionsbloggen, det er saa motiverende at dele planerne med jer andre.
MANDAG: traeningscenter med crosstrainer og styrketraening.
TIRSDAG: Loebetur med loebeklubben
ONSDAG: Fridag
TORSDAG: Loebetur alene
FREDAG: Fridag
LOERDAG: Loebetur alene.
SOENDAG: Fridag.
Ud over det er der de daglige gaature med hunden og saa vil jeg proeve at cykle til skole med ungerne et par dage. Men vi faar familiebesoeg i denne uge, og saa gaar det ikke altid som planlagt efter min erfaring!!! Desuden har ungerne ferie i over 14 dage fra paa torsdag og det er ikke altid fordrende for min planlaegning.....
Rigtig god motionsuge til jer alle.
14 år26. april 2010 kl. 09:22
SiriS (slettet)
re: Motionsblog uge 17Velkommen til, rie
Velkommen til, riebech, altid rart med flere.
Jeg bliver simpelthen nødt il at skrive hvert lillebitte trin ind her i denne uge - eller ihvertfald i dag! Nu har jeg gået en rask tur på 20 minutter. Der er to høje bakker indlagt, så der kom skam lidt sved på panden.
Jeg bliver simpelthen nødt il at skrive hvert lillebitte trin ind her i denne uge - eller ihvertfald i dag! Nu har jeg gået en rask tur på 20 minutter. Der er to høje bakker indlagt, så der kom skam lidt sved på panden.
14 år26. april 2010 kl. 09:36
sveske35 (slettet)
Vi skal måske i sommerhus fra fredag så min uge bliver lidt anderledes end ellers
Mandag: løbeprogram+evt. styrketræning
Tirsdag: Fri
Onsdag: løbeprogram+1 time pump
Torsdag: 1,5times spinning
Fredag: 1time pump
Lørdag: Løbe (eller 1 time spinning hvis vi er hjemme)
Søndag: Fri
Mandag: løbeprogram+evt. styrketræning
Tirsdag: Fri
Onsdag: løbeprogram+1 time pump
Torsdag: 1,5times spinning
Fredag: 1time pump
Lørdag: Løbe (eller 1 time spinning hvis vi er hjemme)
Søndag: Fri
14 år26. april 2010 kl. 13:37
Kirsten P (slettet)
min motionsplan i denne uge
mandag: løb med løbehold 7 km
tirsdag: bold/balance
Mave/balle/lår
onsdag: latinmix ( zumba) hvis jeg kommer med da jeg er nr. 17 på ventelisten
Torsdag: løb ( har endnu ikke bestemt mig for om det
skal være bakketræning eller en længere tur)
fredag og lørdag kommer motionen nok til at bestå af havearbejde
søndag. i forms kvindeløb 10 km.
mandag: løb med løbehold 7 km
tirsdag: bold/balance
Mave/balle/lår
onsdag: latinmix ( zumba) hvis jeg kommer med da jeg er nr. 17 på ventelisten
Torsdag: løb ( har endnu ikke bestemt mig for om det
skal være bakketræning eller en længere tur)
fredag og lørdag kommer motionen nok til at bestå af havearbejde
søndag. i forms kvindeløb 10 km.
14 år26. april 2010 kl. 13:40
SiriS (slettet)
Kirsten, løber du hele vejen?
14 år26. april 2010 kl. 16:28
SiriS (slettet)
Jeg har styrketrænet med vægte 8 øvelser, 15 gentagelser, 2 sæt. Har lige spist aftensmad, jeg har haft en travl dag, og det er ved at blive mørkt, så jeg udsætter løbeturen til i morgen, men så skal det også være fra morgenstunden. :-) Men mit køkkengulv skal vaskes, det kaster jeg ikke maden op igen af, og det tæller også, for det er bestemt usædvanligt. :-D
14 år26. april 2010 kl. 20:22
SiriS (slettet)
SÅ kom jeg af sted på en joggetur. 22 minutter med 3/4 jog, 1/4 gang. Fulgte ikke nogen plan, men sigtede efter 25 minutter. Jeg KUNNE selvfølgelig fysisk godt have klaret at løbe en lille omvej på 3 minutter til sidst, men jeg GAD simpelthen ikke, jeg kedede mig. Det plejer jeg ikke, og det gjorde jeg heller ikke på udturen. Men der tror jeg simpelthen programmet vil støtte mig, og jeg skal jo også huske at blive i kroppen på løbeturen og ikke begynde at tænke på det jeg skal lave når jeg kommer hjem. Det er præcis det samme som med styrketræningen.
Jeg lavede i øvrigt iakobs lister over fordele ved at motionere og ulemper ved at lade være, og ja, det er motiverende. Der er simpelthen ikke nogen undskyldninger der kan stikke dem.
Jeg lavede i øvrigt iakobs lister over fordele ved at motionere og ulemper ved at lade være, og ja, det er motiverende. Der er simpelthen ikke nogen undskyldninger der kan stikke dem.
14 år27. april 2010 kl. 10:44
SiriS (slettet)
Jeg kom til at skrive første linie i overskriften, og den ligger så åbenbart fast nu. Men man kan selv slette den.
14 år27. april 2010 kl. 10:47
SiriS (slettet)
Nu er den væk igen af sig selv.
14 år27. april 2010 kl. 10:48
Jeg har planer om at gå morgenture hver dag som tidligere, styrke- og løbetræne tre gange, helst mandag, onsdag og fredag, komme en tur i svømmehallen en gang og cykle en lille tur. Ikke noget ambitiøst, bare det at gøre det vil være flot, sammenlignet med den sidste måneds tid, og jeg skal lige i gang igen før jeg for alvor giver den gas. Så en all round opvarmningsuge til mig.
God uge til jer andre!