#12 af Noia (slettet)
Motionsblog uge 17
Du læser en tråd i debat > motionNoia (slettet)
re: Motionsblog uge 17
Jeg satser som sædvanligt med at cykle hver anden dag.
I går blev det til 14 km på ca 45 minutter.
Har til min store glæde også fundet ud af at jeg har tabt mig 3 cm om livet på 2 uger - de kalder jeg sgu motiverende :D
I går blev det til 14 km på ca 45 minutter.
Har til min store glæde også fundet ud af at jeg har tabt mig 3 cm om livet på 2 uger - de kalder jeg sgu motiverende :D
14 år27. april 2010 kl. 14:57
Kirsten P (slettet)
nå det bliver ikke til noget zumba idag.
14 år28. april 2010 kl. 16:15
SiriS (slettet)
Fedt med dit livmål, Noia!
Jeg har lige styrketrænet. stadig kun to runder, men en meget mere stabil følelse, og sveden sprang! Ingen kedsomhed, og en rigtig god følelse. Jeg er glad.
Jeg har lige styrketrænet. stadig kun to runder, men en meget mere stabil følelse, og sveden sprang! Ingen kedsomhed, og en rigtig god følelse. Jeg er glad.
14 år28. april 2010 kl. 17:51
gtfh (slettet)
Mandag: pasning af venners lille datter med skoldkoppper, men det var nu mest motion for ørerne.
Tirsdag: banecykling: lidt over 2 timer
Onsdag: Styrketræning 1½ timer
Tirsdag: banecykling: lidt over 2 timer
Onsdag: Styrketræning 1½ timer
14 år28. april 2010 kl. 21:23
gtfh (slettet)
Stille cykling: 1t
14 år29. april 2010 kl. 23:45
SiriS (slettet)
Jeg var ude at cykle en tur i går. Skoven er sprunget ud!
14 år30. april 2010 kl. 08:40
gtfh (slettet)
Ja, det er simpelthen fantastisk at se på de spæde lysegrønne blade.
Det var der nu ikke så meget sjov ved i morges:
Cykling 2t 20m i pis-øs-regnvejr.
Her til aften mens kartoflerne var i ovnen, skød jeg lige 3 all-out-intervaller på cykelsimulatoren - i alt 25 minutter mere.
Det var der nu ikke så meget sjov ved i morges:
Cykling 2t 20m i pis-øs-regnvejr.
Her til aften mens kartoflerne var i ovnen, skød jeg lige 3 all-out-intervaller på cykelsimulatoren - i alt 25 minutter mere.
14 år30. april 2010 kl. 21:04
Sannew (slettet)
Så er jeg tilbage efter aprils fester og fødselsdage - og inden vi kommer til majs...
Det er ikke blevet til så meget motion, men lidt løb nu og da + i går lidt udstrækning - som jeg lavede i reklamepauserne på den film vi så i fjernsynet... (hæhæ!)
Men - det superfantastiske er, at jeg har fået nye løbesko - er skiftet fra Adidas til Nike og i den forbindelse har fået en dims, som snakker med min ipod og fortæller mig hvor langt jeg har løbet, hvor hurtigt jeg løber og hvor dejlig jeg er (ok, ikke det sidste).
Bagefter sender den mine data til nikes løbeklub, og der har jeg tilmeldt mig en online løbekonkurrence som går ud på at løbe 1000 km eller sådan noget. Dét er motiverende!!! For nu må jeg ud og løbe lidt mere så jeg kan vinde!
Det var i øvrigt også godt at få data på mit løb, for det viste sig at jeg både løber hurtigere og længere end jeg selv troede. Og det er jo fint.
God motion til alle!
Det er ikke blevet til så meget motion, men lidt løb nu og da + i går lidt udstrækning - som jeg lavede i reklamepauserne på den film vi så i fjernsynet... (hæhæ!)
Men - det superfantastiske er, at jeg har fået nye løbesko - er skiftet fra Adidas til Nike og i den forbindelse har fået en dims, som snakker med min ipod og fortæller mig hvor langt jeg har løbet, hvor hurtigt jeg løber og hvor dejlig jeg er (ok, ikke det sidste).
Bagefter sender den mine data til nikes løbeklub, og der har jeg tilmeldt mig en online løbekonkurrence som går ud på at løbe 1000 km eller sådan noget. Dét er motiverende!!! For nu må jeg ud og løbe lidt mere så jeg kan vinde!
Det var i øvrigt også godt at få data på mit løb, for det viste sig at jeg både løber hurtigere og længere end jeg selv troede. Og det er jo fint.
God motion til alle!
14 år1. maj 2010 kl. 11:02
Noia (slettet)
Jeg cykler videre.
Onsdag blev det til 11½ km på 40 minutter
Fredag - 10,8 km på 30 minutter
I dag - 21,9 km på en time og 10 minutter
Onsdag blev det til 11½ km på 40 minutter
Fredag - 10,8 km på 30 minutter
I dag - 21,9 km på en time og 10 minutter
14 år1. maj 2010 kl. 13:54
Når jeg løber selv løber jeg med min ipod og høre en sang og så går jeg til min puls er faldet til 150. På det seneste er min puls ikke kommet ret højt op ca 155 og så er det ikke meget jeg går
Når jeg løber sammen med andre kommer min puls noget højere op.