#11 af SiriS (slettet)
Motionsblog uge 12
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: Motionsblog uge 12
Jeg synes I er seje. Jeg er i samme situation som sidste uge; det er svært at komme ud om fredagen, og jeg lover mig selv at komme ud lørdag i stedet, kommer ikke ud, men har nu lovet mig selv at komme ud i morgen. Jeg står op efter det, for vi skal til konfirmation ved middagstid.
14 år27. marts 2010 kl. 21:16
SiriS (slettet)
Jah, jeg kom op, lavede styrketræning og løbetrænede.
De sidste ugers træningspas har været så korte at jeg har måttet holde øje med tiden, og jeg har næsten ikke kunnet klare at løbe 3 minutters sæt. Men nu hvor jeg skulle løbe 5 minutter i træk havde jeg ubesværet løbet 7 minutter da jeg først så på uret. Tankevækkende hvor meget psyken er indblandet i præstationen!
De sidste ugers træningspas har været så korte at jeg har måttet holde øje med tiden, og jeg har næsten ikke kunnet klare at løbe 3 minutters sæt. Men nu hvor jeg skulle løbe 5 minutter i træk havde jeg ubesværet løbet 7 minutter da jeg først så på uret. Tankevækkende hvor meget psyken er indblandet i præstationen!
14 år29. marts 2010 kl. 00:33
Kirsten P (slettet)
Siri der er også det ved det at når man bliver mere trænet, så finder man ud af at det er de første 5 min der er de hårdeste. Så længe man ikke kan løbe 5 min ved man det jo ikke
14 år29. marts 2010 kl. 12:45