#2 af SiriS (slettet)
Motionsblog uge 12
Du læser en tråd i debat > motionSiriS (slettet)
re: Motionsblog uge 12
Godt gået!
Jeg har haft personlig rekord med energiforbrug i dag. Meget uventet, da dagen begyndte virkelig dårligt. Jeg har været i svømmehallen og gået en tur, that's all (+madlavning og indkøbstur).
Min strategi er at gøre tingene blidt og skånsomt, så jeg kan gennemføre mit ugeprogram uden at køre træt sidst på ugen.
Jeg tager sidste uges løbeprogram igen, jeg er ikke klar til at tage næste ryk, da jeg missede fredagens træning.
Jeg gennemførte sidste torsdags cykeltur i går i stedet.
Vil introducere ekstra styrketræningsøvelser for ryg og mave i ugens løb.
Jeg har haft personlig rekord med energiforbrug i dag. Meget uventet, da dagen begyndte virkelig dårligt. Jeg har været i svømmehallen og gået en tur, that's all (+madlavning og indkøbstur).
Min strategi er at gøre tingene blidt og skånsomt, så jeg kan gennemføre mit ugeprogram uden at køre træt sidst på ugen.
Jeg tager sidste uges løbeprogram igen, jeg er ikke klar til at tage næste ryk, da jeg missede fredagens træning.
Jeg gennemførte sidste torsdags cykeltur i går i stedet.
Vil introducere ekstra styrketræningsøvelser for ryg og mave i ugens løb.
14 år23. marts 2010 kl. 22:11
plop (slettet)
Spinning i 50 min. efterfugl af 15 min. styrketræning.
14 år23. marts 2010 kl. 22:58
gtfh (slettet)
Crosstrainer 30 minutter.
14 år23. marts 2010 kl. 23:30
gtfh (slettet)
Styrketræning 90 minutter - mest overkrop
14 år24. marts 2010 kl. 16:40
SiriS (slettet)
Gåtur, cykeltur, løb, styrketræning, stræk - og så en lur, som blev aaalt for lang. :-)
14 år24. marts 2010 kl. 17:52
SiriS (slettet)
Restitution!
14 år25. marts 2010 kl. 08:05
KarinaHadsten (slettet)
Hov - nu har jeg forsøgt at komme lidt up to date med forum og først nu er jeg kommet til motionsforummet. Her må jeg hellere melde ind, for min motionsdel går faktisk fantastisk. Jeg får lavet noget hver dag.
Mandag - karate
Tirsdag - maveøvelser og armbøjninger til trods for ømme mavemuskler efter en hård karate om mandagen.
Onsdag - karate igen.
Torsdag - det er jo i dag. Egentlig skulle jeg have løbet i morges, men pga arbejde kunne jeg ikke nå det. Men til gengæld har jeg planer om at smutte tidligt og så skal jeg enten løbe en tur når jeg kommer hjem eller også skal jeg ud at gå en time - gad vide om der er nogle veninder som vil med.
Mandag - karate
Tirsdag - maveøvelser og armbøjninger til trods for ømme mavemuskler efter en hård karate om mandagen.
Onsdag - karate igen.
Torsdag - det er jo i dag. Egentlig skulle jeg have løbet i morges, men pga arbejde kunne jeg ikke nå det. Men til gengæld har jeg planer om at smutte tidligt og så skal jeg enten løbe en tur når jeg kommer hjem eller også skal jeg ud at gå en time - gad vide om der er nogle veninder som vil med.
14 år25. marts 2010 kl. 14:44
KarinaHadsten (slettet)
Der var ingen veninder, som kunne - alle havde dog lyst i det gode vejr, men travlheden ødelagde det. Til gengæld fik jeg min mand med på en gåtur. Så vi hentede datteren i SFO med løbevogn og så gik vi en tur på 5 km. Mega hyggeligt.
Planen i dag er maveøvelser og armbøjninger, men jeg tror jeg kunne finde på at tage en ekstra løbetur nu hvor det kun blev en gåtur i går. Vægten var dum her til morgen, så der skal ske noget.
Planen i dag er maveøvelser og armbøjninger, men jeg tror jeg kunne finde på at tage en ekstra løbetur nu hvor det kun blev en gåtur i går. Vægten var dum her til morgen, så der skal ske noget.
14 år26. marts 2010 kl. 09:40
gtfh (slettet)
Min vægt var også dum i morges - jeg var til fødselsdag i tirsdag og til firmabowling med buffet i går.
Jeg startede med med 1 times styrketræning
Har lige cyklet 5 kvarter.
Og tager til svømning i aften.
Jeg startede med med 1 times styrketræning
Har lige cyklet 5 kvarter.
Og tager til svømning i aften.
14 år26. marts 2010 kl. 16:28
I dag har jeg været i træningscenter hvor jeg fik trænet lidt af hvert på hele kroppen =) Havde helt glemt hvor pinlig jeg føler mig når jeg står der overfor alle sammen og sveder, men havde heldigvis nogle venner med, så det går nok.