#22 af Frandsen1987 (slettet)
Motionsblog uge 2
Du læser en tråd i debat > motionFrandsen1987 (slettet)
re: Motionsblog uge 2
@ Sanne.. Det andet er da også acceptabelt motion, så der er da ingen grund til at holde sig tilbage der ;)
14 år17. januar 2010 kl. 00:15
KarinaHadsten (slettet)
Sannew - hehe. Ja der er flere der har misforstået mig. Jeg kom også til at sige på mit arbejde at jeg skulle igang med et projekt i mit soveværelse mens min mand er på skitur. Hihi. Men altså det jeg har gang i er at hive gamle skabe ud, hive tapet af, male og sætte nye skabe mm op. Jeg er indtil videre færdig med malerarbejdet og i morgen skal jeg samle skabe :-D Hold da kæft jeg glæder mig til at se min mand i hovedet når han kommer hjem og ser det.
Ups sorry - jeg røg lige ud af en tangent. Det her burde vist stå i off topic. Beklager.
Ups sorry - jeg røg lige ud af en tangent. Det her burde vist stå i off topic. Beklager.
14 år17. januar 2010 kl. 03:06
Mivsel (slettet)
er begyndt på interval træning denne uge.
det er hårdt for lårene og for lungerne, men er kommet ud fredag og søndag, og har tilbagelagt i alt 3,5 km.
Det føles bare lækkert i kroppen bagefter
det er hårdt for lårene og for lungerne, men er kommet ud fredag og søndag, og har tilbagelagt i alt 3,5 km.
Det føles bare lækkert i kroppen bagefter
14 år17. januar 2010 kl. 18:05
gtfh (slettet)
Styrketræning 2 timer + 10 minutters romaskine og 5 minutters elipsetræner
14 år17. januar 2010 kl. 22:19
ileby (slettet)
cyklet i 40 minutter + 25 minutter på stepperen her hjemmei stuen. + lidt styrketræning.
14 år17. januar 2010 kl. 23:38
Indtil jeg læste det om at slæbe og sådan