#2 af KarinaHadsten (slettet)
Motionsblog uge 2
Du læser en tråd i debat > motionKarinaHadsten (slettet)
re: Motionsblog uge 2
Jeg har vist ikke helt opdaget denne her med motionsbloggen. Hvordan bruger I den? Skriver man bare hvad man har lavet af motion hver dag eller ved slutningen af ugen?
14 år12. januar 2010 kl. 07:13
Gine (slettet)
Hej
Karina: Ja sådan som jeg har læst det så ja:o)
I går spinnede jeg 55 minutter! og har lagt planer for 2 ture mere i løbet af ugen...
Karina: Ja sådan som jeg har læst det så ja:o)
I går spinnede jeg 55 minutter! og har lagt planer for 2 ture mere i løbet af ugen...
14 år12. januar 2010 kl. 09:28
bri (slettet)
har løbet 4,2 km
14 år12. januar 2010 kl. 17:28
Frandsen1987 (slettet)
Spinnede 55 min. i dag. Var ellers en af de dage, hvor sofaen kaldte højere end træningscenteret, men nu er det overstået og jeg har det dejligt :)
14 år12. januar 2010 kl. 21:40
gtfh (slettet)
2 timer 15 minutters banecykling.
Blev "holdet" lidt langsomt men fik i stedet kørt 9 spurter så er temmelig flad i stængerne nu :-)
Blev "holdet" lidt langsomt men fik i stedet kørt 9 spurter så er temmelig flad i stængerne nu :-)
14 år12. januar 2010 kl. 21:50
Sannew (slettet)
Kickboxing i en god times tid i alt.
14 år12. januar 2010 kl. 22:27
gtfh (slettet)
2 timers styrketræning.
14 år13. januar 2010 kl. 18:01
Sannew (slettet)
Kickboxing igen.
Jeg håber at jeg snart kan komme ud og løbe. Men her hvor jeg bor er de små veje slet ikke ryddet, og den lidt større vej er blevet meget smallere pga sneen, så det er ingen fornøjelse! Jeg forsøgte forleden, men opgav efter at jeg for tredje gang måtte springe i en snedrive, fordi der kom en lastbil forbi.
Jeg håber at jeg snart kan komme ud og løbe. Men her hvor jeg bor er de små veje slet ikke ryddet, og den lidt større vej er blevet meget smallere pga sneen, så det er ingen fornøjelse! Jeg forsøgte forleden, men opgav efter at jeg for tredje gang måtte springe i en snedrive, fordi der kom en lastbil forbi.
14 år14. januar 2010 kl. 08:40
anzhomg (slettet)
skiløb i 5 ½ time :o)
det er noget der vil noget.
og mange kilometer er langt bag efter sådan en dag. mums.
det er noget der vil noget.
og mange kilometer er langt bag efter sådan en dag. mums.
14 år14. januar 2010 kl. 16:45
Jeg kan lægge ud med at have været ude at ride en time i dag =)