#12 af KarinaHadsten (slettet)
Nintendo Wii - jeg skal vide noget
Du læser en tråd i debat > motionKarinaHadsten (slettet)
re: Nintendo Wii - jeg skal vide noget
Hahahaha Ja ko ridning - hmmm jeg får nogle billeder på nethinden.
Kaktus kan godt se hvad du mener med sommer og vinter - mit problemer nogle gange med at komme ud af huset fordi der er børn hjemme. Men jeg har da en kæreste så nogle gange går det fint. Men nogle gange er det bare rart at kunne træne hjemme synes jeg. Og så synes jeg det er mega smart at kunne give ungerne lov at spille med god samvittighed fordi de samtidig rører sig. Lidt ligesom når man lader dem spille Pixeline fordi de lærer noget ved det. :-)
Kaktus kan godt se hvad du mener med sommer og vinter - mit problemer nogle gange med at komme ud af huset fordi der er børn hjemme. Men jeg har da en kæreste så nogle gange går det fint. Men nogle gange er det bare rart at kunne træne hjemme synes jeg. Og så synes jeg det er mega smart at kunne give ungerne lov at spille med god samvittighed fordi de samtidig rører sig. Lidt ligesom når man lader dem spille Pixeline fordi de lærer noget ved det. :-)
16 år1. juni 2008 kl. 20:45
Kaktus (slettet)
Den billigste Nintendo Wii jeg har set er til kr 1999,- inkl Wii sport.
Wii fit har jeg set til kr. 756,-
(Begge dele i coolshop.dk)
Har nogen set et bedre tilbud?
Man skulle måske satse på udsalget til August?
SÅ skal der ko-rides... YEEHAAA ! ;)
Wii fit har jeg set til kr. 756,-
(Begge dele i coolshop.dk)
Har nogen set et bedre tilbud?
Man skulle måske satse på udsalget til August?
SÅ skal der ko-rides... YEEHAAA ! ;)
16 år2. juni 2008 kl. 10:07
KarinaHadsten (slettet)
Nej det er også de priser jeg har set - hmm måske samme sted.
16 år2. juni 2008 kl. 12:12
Solstrålen (slettet)
Jeg har investeret i en wii og jeg må sige at den er genial - jeg træner hver eneste dag på den - wii fit og wii sport er det vi har indtil videre. Den giver mig den frihed der skal til for at jeg får trænet - har jeg lige 10 min så bruger jeg dem, jeg skal ikke afsætte en masse tid på det...så det passer rigtig godt ind i mit motionsliv :o)
16 år13. juni 2008 kl. 21:41
mie (slettet)
Jeg har købt en wii i dag - plus wiifit spillet! Jeg ved ikke hvornår jeg sidst har brugt så mange penge på en gang! - men det virker til at være et rigtig godt køb! har lige trænet en time uden at tænke nærmere over det, problemet er nu bare at taste alt sammen ind! hvordan taster man fx ind at man har hulum hoppet i et kvarter? :)
16 år25. juni 2008 kl. 21:02
KarinaHadsten (slettet)
Åhh nu kom den frem igen den tråd - jeg køber den altså også snart. Jeg synes det fede vil være at jeg kan have det skide sjovt med ungerne og samtidig få motion - det er da win-win.
Mht. at indtaste det , så tror jeg man er nødt til at vurdere lidt selv hvor hårdt det var og så finde det der ligner af motion. Jeg gør selv noget lignende med min karatetræning. Nogle gange har træningen ikke været ret hård og så indtaster jeg kun 30-45 minutter selvom vi træner en time. Men hvis det som i går er mega hårdt fra ende til anden skriver jeg fuld tid på. Det må være lidt det samme her. Find en aktivitet der ligner. Måske er det løb eller gå eller maveøvelser eller hvad ved jeg. Og så vurder var det lige så hårdt eller hvor hårdt var det egentlig. Eller også lad være med at indtaste det og så få fornøjelsen af resultatet på vægten :-)
Mht. at indtaste det , så tror jeg man er nødt til at vurdere lidt selv hvor hårdt det var og så finde det der ligner af motion. Jeg gør selv noget lignende med min karatetræning. Nogle gange har træningen ikke været ret hård og så indtaster jeg kun 30-45 minutter selvom vi træner en time. Men hvis det som i går er mega hårdt fra ende til anden skriver jeg fuld tid på. Det må være lidt det samme her. Find en aktivitet der ligner. Måske er det løb eller gå eller maveøvelser eller hvad ved jeg. Og så vurder var det lige så hårdt eller hvor hårdt var det egentlig. Eller også lad være med at indtaste det og så få fornøjelsen af resultatet på vægten :-)
16 år26. juni 2008 kl. 10:04
avlastenok (slettet)
Ihhh altså nu må jeg sku også snart eje den... jeg går og overvejer på det kraftigeste at købe en med wii fit også selvfølgelig. Den er super hvis man ikk har tiden til at gå i center og træne og ungerne får sig sku også en fornøjelighed af det ;o)
Meeen ja mange penge
Meeen ja mange penge
16 år26. juni 2008 kl. 11:26
KarinaHadsten (slettet)
Tjaaaa måske mange penge, men det er jo ikke mange måneder i motionscenter til sammenligning. Så hvorfor er det at det er okay at bruge 3-400 kr om måneden på motionscenter og ikke 2000+700 på en Wii med fit. Nej jeg gør det ... snart. Nu skal jeg først lige på spejderlejr - men så tror jeg at jeg er klar.
16 år26. juni 2008 kl. 12:04
avlastenok (slettet)
Nu har jeg gratis adgang til fitnes.dk, men jeg kan ikke få min lille pige på 3 mnd afat, så kommer ikke til at gå dernede før end at jeg starer på job igen efter barsel og at min datter kommer i vuggestue. men i dag har jeg sku købt en wii på qxl... har faktisk ikke råd da det altså ER mange penge, men tog af mine feriepenge... måtte bare eje sådan en wiiiiiiiiii
16 år27. juni 2008 kl. 22:37
Tror altså snart at jeg ER solgt til den Wii...
Hvem kan sige nej til mulighed for ko-ridning? ;)