Min mortionstråd...

Du læser en tråd i debat > motion

re: Min mortionstråd...
Har slet ikke styr på ugerne efter ferien. Men det må være uge 9. jeg er i.
Jeg er lige kommet hjem fra ferie i aften er det 1. gang efter næsten 1,5 uges fri for træning. PUHA det bliver hårdt. :(
Men heldigvis har Islandsturen med mange traveture givet mig et tab på 200 g. mit mål var at holde vægten men frygtede at jeg ville tage på. Så det er vidst en sejer der vil noget! ;)

Iakob: Det er ren og skær hygge vi har været på. Arbejdet har ligget laaaangt væk, så nu er jeg ladet op! ;)

Flittiglise: Tak for det! ;) Det var en VIDUNDERLIG tur, og det er ikke sidste gang jeg har sat mine fødder på den ø! ;)
16 år5. juni 2008 kl. 15:27
hej helle

okey vi andre er i uge 23 ;O)

skønt at høre du har haft en kanon ferie. :-)

og sikke en god opdagelse du gjore der på vægten.
herligt, tillykke med det.

lise
16 år5. juni 2008 kl. 17:33
Velkommen hjem :)
Hvor er du bare god ! 1½ uges ferie og ingen vægtøgning - Flot, flot!

Jeg er selv lidt bekymret over min uges ferie i Grækenland mht vægten, men nu vil jeg lade mig inspirere af dine gode takter, og virkelig arbejde på, at jeg kommer hjem uden vægtstigning :)

God fornøjelse med at komme op på "motions-hesten" igen :)
16 år6. juni 2008 kl. 08:08
flittiglise: det er jeg skam også når jeg tæller ned til min ferie ;) Men nu er jeg i uge 10 ude af 12 motionsuger. :D

Kaktus: Håber din ferie går/gik godt. Lad være med at være FOR bekymret og huske at nyde ferien. Jeg har haft meget gavn af at planlægge hvad jeg gør i forskellige situationer. Jeg havde selv lidt gulerødder, æbler og knækbrød med til de første par dage, indtil vi lige fandt ud af hvor butikkerne de lå og hvor jeg kunne købe de sunde vare! Huske at det er DIT valg! ;)

10. uge. Jeg er SÅ træt af køreturen der er lidt for langt til 3 gange i ugen. Så nu skal jeg overveje og bestemme hvad jeg SÅ skal. For er glad for motionen, det virker og er en dejlig ting for mig!
Jeg tror ikke jeg er klar til et hold for "normalvægtige" men det er noget som jeg lige skal føle efter.
Det er vigtigt at jeg snart tager beslutningen, ellers går de 2 måenders pause alt for hurtigt, og pludselig er det efterår og jeg har ikke fået meldt mig til et nyt motionshold.

Jeg skal i 2 måneder – juli og august – selv sørge for at holde mig igang. Det glæder jeg mig til (utroligt nok) og går og ligger planer for hvad jeg skal og mit mål.
1. cykle en tur på 1 time hver dag.
2. De dage jeg ikke får cyklet (pga. af vejret el. lign) skal jeg lave øvelser som jeg har lært på mit nuværende motionshold.
3. Oparbejde lidt let løb på mine gåture!

Håb: At jeg trods uden motionshold, stadig taber mig! :D
16 år15. juni 2008 kl. 14:49
Jeg tror heller ikke du skal være så bekymret. Husk også at du taber dig langshen og bliver bedre og bedre.

Efter et halvt år - dvs næste forår - så har du jo tabt dig meget.

Det er meget, meget vigtigere at finde et hold som har de praktiske forhold som gør det muligt at komme afsted: tid og kørselstid - samt at selve motionsformen tiltaler een. Tiden og øvelsen skal nok sørge for at resten falder på plads.
16 år15. juni 2008 kl. 20:34
Uge 11
PUHA STØN... Det er hårdt men ved at være en vane. Og det bedste af alt er vægten der sniiiiger sig nedad! :)
Jeg har enda forbdret mine tal på maskinerne, så det er jo fest! :)

Iakob: Jeg har fundet løsningen på mine kvaler med lang transport til motion! Jeg har fået nyt job og her er et motionscenter tilknyttet og stedet lyder super godt og noget for mig. Så fra sep/okt begynder jeg bla. til aerobic! :P

16 år22. juni 2008 kl. 22:11
Tillykke med dit nye job!!

Godt når tingene således flasker sig!
16 år23. juni 2008 kl. 11:05
Hvor er det skønt at høre Helle. Jeg kan sige dig det er perfekt når træning kan laves på arbejdspladsen. Glæder mig til at høre om det.
16 år24. juni 2008 kl. 10:36
Ahhh.... så er træning over og en ny form for træning kan begynde! :)
Jeg er gået igang med et løbeprogram, som er startet og slutter 1. oktober
- indtil videre! :)

Laver liiiige en ny tråd om programmet! :)
16 år1. juli 2008 kl. 17:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });