Min mortionstråd...

Du læser en tråd i debat > motion

Min mortionstråd...
Nu har jeg været afsted til det jeg kalder for PULS-holdet 3 gange, og det var Iakob som gav mig idéen til denne tråd.
Jeg vil herigennem (mest for min egen skyld HI HI) notere, 1 gang i ugen, mine fremgang ved at være på PULS-holdet. Det vil være opturene og nedturene, sejre og så måske også hvad målene og vægten siger henad vejen! :)

Here goes:

1. uge
Efter 3 gange kan jeg allerede mærke en fremgang. :D
Vi skulle ligge på ryggen, have det ene ben i vejret og holde om låret eller underbenet og strække ud. De 2 tidlgiere gange kunne jeg ikke så godt nå, men det kunne jeg sagtens i dag! YES! :)

Det startede ellers hårdt i dag, mine ømme muskler lurede stadig, så det var VILDT hårdt at komme igang på steppen, men det blev bedre efter 15 min og det kørte bare deruda a i dag og jeg svedte som bare...

Vi havde fat i den tunge stang for første gang; kunne kun tage 4 træk inden mine arme syrede :( ØV! Men der kommer fremgang det ved jeg... :)

Næste søndag glæder jeg mig til at kunne fortælle mere om PULS-holdet og måske at der er røget lidt af på vægten (det MÅ der være, for der bliver trænet til den store guldmealje) :D
16 år13. april 2008 kl. 17:55
re: Min mortionstråd...
Det lyder rigtigt godt med sådan et hold, særligt for dem som kan være for generte til at deltage på almindelige hold
16 år13. april 2008 kl. 20:32
Præcis derfor jeg har meldt mig på holdet Frk. M. :D
16 år13. april 2008 kl. 21:13
God idé- Jeg glæder mig til at læse om dine fremskridt. Jeg havde selv de samme oplevelser da jeg begyndte på stepholdet i sidste efterår.
16 år13. april 2008 kl. 21:29
Glæder mig til at høre hvordan det går - jeg har en kollega, der startede på noget lignende for nogle måneder siden, og han er blevet helt bidt af det. Det er nu en fornøjelse at se en mand på sine 150 kg. tale med stor entusiasme om sit motionshold :-)

Så held og lykke med det - vi håber på masser af store fremskridt i denne tråd...
16 år13. april 2008 kl. 22:03
Jeg er nok lidt underlig på det område, har diskuteret det med flere jeg kender som vejer for meget, når de siger jeg kan ikke lide at svømme, gå i motionscenter osv. fordi jeg er for tyk, så plejer mit svar at være hvis du ikke motionerer bliver du muligvis mere tyk.

Jeg er egentligt hverken flov eller meget utilfreds med hvordan jeg ser ud, jeg har bare ikke lyst til at få en masse følgesygdomme pga. min overvægt
16 år14. april 2008 kl. 10:09
Kan tildels godt forstå dig.
Jeg var på et puls-hold for "almindelige" for 3 år siden, og efter 2 mdr måtte jeg ligge mig med MEGA ondt i hoften og kom aldrig igang igen! :-(
(Nåede heldigvis at smide en del kilo inden)
Så tror det er godt med et hold for overvægtige, så ikke man laver ting ens krop ikke kan hlolde til. Det kan virkelig anbefales at melde sig på sådan ethold - man griner sammen og a hinanden og puster SAMMEN! De er fedt at man ikke skal "skjule" dellerne og lade som om det ikke er hårdt blandt en masse slanke tøser! :)

Claus: Hvordan går det så med din kollega? - taber han sig?

16 år14. april 2008 kl. 18:40
Ja, min kollega har vist tabt sig ca. et halvt kilo om ugen indtil nu - 7-8 kg i alt, selv om han ikke har gjort noget særligt ved kosten, men er begyndt på motionen. Så det ser jo ud til at være effektivt...
16 år14. april 2008 kl. 18:51
Nå... så satte et mindre biluheld (gjorde mig rimelig forskrækket) og kaos på arbejdet (igen), en lille stopper for skriveriet herinde.

Men det betyder heldigvis ikke at jeg er "på slap line" igen! Nej, jeg har noteret min mad hver dag (dog ikke herinde på madital) og har lige gjort status - det ser fint ud. Motionen går også derud a'!!! :D

Jeg vejer mig både her hjemme og til træning.
I følge vægten på træningsholdet siger den - 1,2 kg.
På min egen vægt står den BUM stille. Så jeg notere ingen vægtændring her på madital!!!

2. uge: Det går SUPER godt, men har haft én aften hvor det var så hårdt at jeg var ved at give op. - jeg holdt ud og er SÅ glad for at jeg er SÅ sej HI HI :D
Vi er gået "ét trin op" og træningen er blevet hårdere. Vi træner med elastikker, og startede med INGEN, sidste uge 1 og denne uge er startet med 2. PUHA...
Alt i alt er det jo lige til et hmmm... 10-tal? ;)
16 år23. april 2008 kl. 20:27
Det er dælme godt gået, at du på trods af alt muligt andet har holdt gang i motionen!

Det kan da næsten ikke gå galt med din kur, når du ikke lader dig slå ud af sådan noget ;)

16 år24. april 2008 kl. 17:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });