Ny søgning (testere søges)

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Det er virkelig rart, at fødevarebankens ligger øverst! Det virker super til både chokolade og mælk, i hvert fald :)
Når jeg søgte 'Boller', var min egen opskrift dog ret langt nede (faktisk 3. sidste resultat eller sådan). Kunne egne opskrifter sættes før de specifikke varer? Min opskrift hedder kun 'Boller', så måske prioritere de ting, hvor der står det præcist, øverst?
Jeg er god godt tilfreds indtil videre :)
7 år21. marts 2017 kl. 09:13
Ablanu > Super - jeg vil lige undersøge opskriftsnavne. Jeg har ikke tænkt på så enkle navne, da de typisk hedder noget længere.

Tak for din respons. Du hører nærmere.

Vh Lone
7 år23. marts 2017 kl. 16:19
Præcist navn
Ablanu > Prøv at søge på boller nu :-)

Weinke > Du tester nu :-)
7 år23. marts 2017 kl. 16:30
Hov, havde ikke set, at du havde skrevet!
Den kommer fortsat ikke op på første side, når jeg skriver boller. Til gengæld gør den, hvis jeg skriver bolle - Ved ikke lige hvorfor ;)
7 år6. april 2017 kl. 14:56
Hej Alinea,

Jeg har lige forsøgt at søge på det, men kan ikke finde de boller, du henviser til. Hvad hedder de præcist - og det er din egen opskrift ik? :-)

Vh Lone
7 år10. april 2017 kl. 18:39
Ablanu - kommentaren var til dig.
7 år10. april 2017 kl. 19:32
Ups - kære mennesker har mange navne :-D - tak ;-)
7 år10. april 2017 kl. 22:27
Hov, den hedder jo egentligt "B - Boller", så det kan godt være, at det er der den går galt ;) Jeg kan se, at der ikke er problemer, hvis jeg kopierer opskriften og bare kalder den "Boller". Sorry :)
7 år17. april 2017 kl. 15:14
Ok, tak for svar :-)

Beklager mine meget langsomme svar pt.

Vh Lone
7 år23. april 2017 kl. 19:37
Jeg kan jo sige det samme ;)
Håber det går godt :)
7 år24. april 2017 kl. 22:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });