Fejl og ønsker

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Åh ja det kan jeg godt...
Åh ja, det kan jeg godt se. Det fremgår både under gratis og betaling. Det får jeg styr på med det samme. Tak for tilbagemeldingen.

Jeg er ked af at måtte skuffe dig. Jeg synes dog ikke, at 39 kr. er en høj pris, for det produkt jeg udbyder.
11 år21. oktober 2013 kl. 12:48
Fejl ved login i Google Chrome version.
Hej Lone

Selvom jeg sætter hak i "husk mig" når jeg logger ind, så logger siden mig stadig ud hver gang. Jeg har ikke problemet med andre sider, så det virker til at være den nye version fejlen huserer i.
11 år1. november 2013 kl. 11:11
Fejl ved login
Hej Alicesc,

Klikker du på "log ud" funktionen eller lukker du blot browservinduet, når du logger ud? Du skal nemlig blot lukke browservinduet, hvis du automatisk vil logges ind næste gang.

Mvh Lone
11 år5. november 2013 kl. 13:56
Fejl ved login
Hej Lone

Jeg lukker blot browservinduet. Jeg havde som nævnt ingen problemer før den nye version kom.
11 år8. november 2013 kl. 13:41
ok jeg kigger på det -...
ok, jeg kigger på det :-)
11 år8. november 2013 kl. 15:04
Har også fejl ved login
Dog ikke mht. "husk mig" funktionen. Til gengæld skal jeg altid logge ind to gange før den reagerer. Første gang jeg klikker på "login" knappen så opdaterer siden blot, og jeg må taste på ny og trykke på "login".
11 år10. november 2013 kl. 10:39
Ok jeg skal have kigget på...
Ok, jeg skal have kigget på hele login-funktionaliteten lyder det til.

Tak for jeres input :-)
11 år10. november 2013 kl. 16:50
Dobbelt login
Kære weinke,

Jeg mener at have fikset problemet med dobbelt login. Oplever du det samme? Ellers skal jeg også lede et andet sted :-)

Mvh Lone
11 år24. november 2013 kl. 17:54
Bare for at blande mig -Jeg...
Bare for at blande mig :-)
Jeg bliver stadigvæk logget ud fra min android-tablet; den husker brugernavn og adgangskode, så jeg skal bare trykke på log ind.
Når jeg går på madital fra min PC, er jeg logget ind fra start.
Dette, uanset i hvilket rækkefølge jeg bruger de to.
11 år26. november 2013 kl. 21:08
Mht. dobbelt login
Undskyld jeg først svarer nu. Men nu virker det fint og jeg kan komme ind på bare et enkelt login :)
11 år26. december 2013 kl. 23:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...