Jeg tror måske ikke jeg har forklaret mig ordentligt. Den tæller godt nok måltidet med i mit daglige indtag. Problemet er når jeg kigger på listen med mine opskrifter. Der står der at opskriften indeholder 152 kcal. Pr. 100 g. Men i virkeligheden indeholder den kun 67.
Tænker at fejlen er at den divideres det samlede kalorie indhold med den gamle vægt og ikke med den nye
#12 af loseandwin (slettet)
administrator
Det kommer frem her, så det er noget browserrelateret noget. Jeg har forsøgt at lave et par smårettelser, men kan desværre ikke selv teste det, da jeg ikke får fejlen. Håber du vil melde tilbage :-)
Angående rækkefølgen: den ved jeg ikke helt, om jeg vil gøre noget ved, for hvis den nyest indtastede ikke står øverst, vil det give andre problemer - når I vil se, hvad I netop har indtastet. Så egentlig vil det bare være at flytte problemet. Så skal jeg i al fald tilføje en anden mulighed med at få listet efter måltid og ikke senest indtastede. Den lader jeg lige ligge lidt, da jeg stadig mangler et par småting fra det gamle site.
Mvh Lone