Fejl og ønsker

Du læser en tråd i debat > madital.dk

indtastningsside
Vil du se, om måltidet kommer med ved rettelser af indtastet mad nu?

Det kommer frem her, så det er noget browserrelateret noget. Jeg har forsøgt at lave et par smårettelser, men kan desværre ikke selv teste det, da jeg ikke får fejlen. Håber du vil melde tilbage :-)

Angående rækkefølgen: den ved jeg ikke helt, om jeg vil gøre noget ved, for hvis den nyest indtastede ikke står øverst, vil det give andre problemer - når I vil se, hvad I netop har indtastet. Så egentlig vil det bare være at flytte problemet. Så skal jeg i al fald tilføje en anden mulighed med at få listet efter måltid og ikke senest indtastede. Den lader jeg lige ligge lidt, da jeg stadig mangler et par småting fra det gamle site.

Mvh Lone
11 år13. oktober 2013 kl. 19:16
.
Jeg tror måske ikke jeg har forklaret mig ordentligt. Den tæller godt nok måltidet med i mit daglige indtag. Problemet er når jeg kigger på listen med mine opskrifter. Der står der at opskriften indeholder 152 kcal. Pr. 100 g. Men i virkeligheden indeholder den kun 67.

Tænker at fejlen er at den divideres det samlede kalorie indhold med den gamle vægt og ikke med den nye
11 år14. oktober 2013 kl. 04:56
.
Lige ang. Rækkefølge på indtastet mad.
Den senest indtastede varer står ikke øverst ved mig, den står midt i. Virker tilfældigt hvor den kommer til at stå henne? Ellers forstår jeg bare ikke systemet:-)
11 år14. oktober 2013 kl. 13:58
Opskrifter pr. 100 gram
Hvilken opskrift er der tale om? Så kan jeg bedre se, hvad der er galt.

Mvh Lone
11 år14. oktober 2013 kl. 17:29
Jeg kan se at senest indtastede...
Jeg kan se, at "senest indtastede øverst" kun var blevet ved tanken. Det er til gengæld på nu :-)
11 år14. oktober 2013 kl. 17:36
.
Det lyder godt. Tak for rettelsen, så må vi se om jeg bedre kan finde ud af det :-)

Det er lidt forskellige jeg har været inde og teste det på, men den der bare hedder 'udgave 2' er vist den der er tydeligst :-)
11 år14. oktober 2013 kl. 23:46
Opskrifter pr. 100 gram
Tak for uddybningen. Det er korrekt, den totale vægt opdaterede ikke ved rettelse af ingrediensmængde - kun ved indtast og slet indgredienser. Det er nu rettet, og den totale vægt er opdateret på samtlige opskrifter for en sikkerheds skyld.

Tusind tak for din opmærksomhed!
11 år15. oktober 2013 kl. 00:33
.
Mange tak for hjælpen :-)
11 år15. oktober 2013 kl. 03:14
Jeg undrer mig over noget når...
Jeg undrer mig over noget når jeg taster mit slutmål ind. Hvis jeg taster mit slutmål ind til 57 kg, får jeg at vide at jeg ifølge BMI vil være undervægtig (jeg er 174 høj), men nedenfor står der at normalområdet for en på 174 er mellem 56 og 75,7 kg??

Tidligere var der desuden et sted hvor man kunne taste et generelt aktivitetsniveau ind - det kan jeg ikke finde mere....?

Jeg er ved at vende mig lidt mere til det nye madital og der er flere nye funktioner som jeg syntes er super gode, men jeg må indrømme at jeg syntes at udseendet er mere "groft" og ikke så forfinet, som det gamle system, der var blidere for øjet.
Jeg syntes desuden det hele er meget stort på skærmen, hvilket gør det svært at få overblik og den orange farve er godt nok hidsig ;)

Til sidst savner jeg lidt den linie med den lille smily, der kører hen af linien og bliver gladere jo mere man taber sig - den var så sød :)
11 år15. oktober 2013 kl. 08:18
Generelt aktivitetsniveau - der skal du...
Generelt aktivitetsniveau - der skal du op i tandhjulet (helt oppe i toppen, ude til højre) og så ind i "aktivitet" i den menu der ruller frem :)
11 år15. oktober 2013 kl. 11:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...