Tak for svar - nu blev jeg lidt klogere :)
Mht. layoutet, så er det mest fordi det bliver så stort på skræmen - det gør det svart at få overblik og det gør også at jeg syntes man skal scrolle en del.
Den lille smiley syntes jeg bare var hyggelig :) det er jo ikke afgørende at den er der og hvis det giver alt for mange problemer er det jo også bedre bare at udlade den :)
Fejl og ønsker
Du læser en tråd i debat > madital.dkMulchen
Tak for svar - nu blev...
11 år16. oktober 2013 kl. 13:56
Lone
administrator
administrator
Tak for kommentar til layout Der...
Tak for kommentar til layout. Der ligger noget, jeg skal have taget stilling til :-)
11 år16. oktober 2013 kl. 22:50
Mulchen
Jeg har lagt mærke til en...
Jeg har lagt mærke til en anden ting jeg undrer mig lidt over :)
Inde på den side med de 3 smilies, med oversigt over kalorier, der står der i bunden at jeg har haft et energiunderskud på x antal kalorier i løbet af de 1 indtastede dage i perioden.
Nu har jeg tastet ind hele ugen, og så er det jeg tænker - burde den ikke summere op for alle de dage jeg har tastet? eller er det meningen at den kun viser energiunderkuddet for en enkelt dag?
Inde på den side med de 3 smilies, med oversigt over kalorier, der står der i bunden at jeg har haft et energiunderskud på x antal kalorier i løbet af de 1 indtastede dage i perioden.
Nu har jeg tastet ind hele ugen, og så er det jeg tænker - burde den ikke summere op for alle de dage jeg har tastet? eller er det meningen at den kun viser energiunderkuddet for en enkelt dag?
11 år17. oktober 2013 kl. 08:39
fedania
Mulchen - du kan vælge et...
Mulchen - du kan vælge et andet tidsinterval oppe i toppen til venstre :)
11 år17. oktober 2013 kl. 08:50
Lone
administrator
administrator
Tak for hjælpen fedania -...
Tak for hjælpen fedania :-)
11 år17. oktober 2013 kl. 09:30
loseandwin (slettet)
jeg har et ønske :-D
Når man taster sin vægt ind tæller den ned hvor mange kalorier man mere kan spise, men hvis man går over grænsen skriver den noget i stil med: 'jeg taber mig ikke så meget som jeg ønsker. Jeg taber mig dog stadig x gram'. Jeg synes det kunne være rigtig rart hvis den oplyste hvor mange kalorier for meget man har spist, så det bliver noget i stil med: 'jeg har spist x kalorier for meget, så jeg taber mig ikke så meget som jeg ønsker. Jeg taber mig dog stadig x gram'
Så man slipper for at skulle klikke sig ind på en anden side for at se hvor meget for meget man har spist.
Jeg planlægges og indtaster altid mit mad dagen før, så det kunne være rigtig rart :-)
Og måske samme tilføjelse oppe i toppen ved 'jeg taber mig kun x gram i dag'? :-)
Så man slipper for at skulle klikke sig ind på en anden side for at se hvor meget for meget man har spist.
Jeg planlægges og indtaster altid mit mad dagen før, så det kunne være rigtig rart :-)
Og måske samme tilføjelse oppe i toppen ved 'jeg taber mig kun x gram i dag'? :-)
11 år18. oktober 2013 kl. 08:28
Thedecoy
Smileys på NNA?
Hej,
så vidt jeg kan se, skal der - selvom man benytter gratis versionen - fremkomme smileys på NNA. Men dette har jeg ikke oplevet efter den gratis fulde version blev afskaffet i fredags.. Er jeg den eneste der oplever dette problem?
Jeg har testet systemet bl.a. ved at indtaste motion og der fremkommer ikke en smiley på oversigten, men kun en spørgsmåltegns smiley..
så vidt jeg kan se, skal der - selvom man benytter gratis versionen - fremkomme smileys på NNA. Men dette har jeg ikke oplevet efter den gratis fulde version blev afskaffet i fredags.. Er jeg den eneste der oplever dette problem?
Jeg har testet systemet bl.a. ved at indtaste motion og der fremkommer ikke en smiley på oversigten, men kun en spørgsmåltegns smiley..
11 år21. oktober 2013 kl. 10:07
Lone
administrator
administrator
Smileys på NNA
Hvor ser du, at der burde fremkomme smileys på gratis versionens NNA oversigt?
Jeg har ændret dette siden den gamle version, så man nu får smileyerne frem på oversigten, hvis man har SUND Profil. Lige med en enkelt undtagelse på kalorieoversigten.
Dette skal jo også fremgå af programmet, så jeg vil meget gerne høre, hvor jeg er kommet til at skrive andet?
Mvh Lone
Jeg har ændret dette siden den gamle version, så man nu får smileyerne frem på oversigten, hvis man har SUND Profil. Lige med en enkelt undtagelse på kalorieoversigten.
Dette skal jo også fremgå af programmet, så jeg vil meget gerne høre, hvor jeg er kommet til at skrive andet?
Mvh Lone
11 år21. oktober 2013 kl. 11:46
Thedecoy
Hej Lonedet fremgår under hvad gratisprofil...
Hej Lone,
det fremgår under hvad gratisprofil og SUNDprofil indeholder: (et forældet link er blevet fjernet)
Men jeg er da ked af at høre at det ikke længere er en del af gratis profilen - det var en af de ting jeg har været meget glad for på siden, selvom selve tallet ikke har stået der, er det en super måde at se diverse sundheds oversigter på. Dette er/var også en af årsagerne til at jeg valgte madital fremfor andre sites..
det fremgår under hvad gratisprofil og SUNDprofil indeholder: (et forældet link er blevet fjernet)
Men jeg er da ked af at høre at det ikke længere er en del af gratis profilen - det var en af de ting jeg har været meget glad for på siden, selvom selve tallet ikke har stået der, er det en super måde at se diverse sundheds oversigter på. Dette er/var også en af årsagerne til at jeg valgte madital fremfor andre sites..
11 år21. oktober 2013 kl. 12:25
administrator
Angående normalområdet, det må være noget afrunding den er galt med, så det kigger jeg nærmere på.
Tak for hjælpen fedania :-)
Layout - ja, der er flere der kommenterer layoutet. Navigationen er fin tror jeg? Det er i al fald den jeg har forsøgt at lave bedre. Egentlig også layoutet, men det må jeg hellere tage en rundspørge om, når jeg lige får alle funktioner på plads inden længe.
Den lille kørende smiley var lavet i flash, og det betød rigtig mange problemer. Jeg må finde på noget tilsvarende.
Mvh Lone