Springer indlæg over

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: : Springer indlæg over
Lone> Det var sådan set bare samme problem som GND havde/har. :-) Ved dog ikke om den ALTID finder den rigtige side, idet det ikke er så mange tråde jeg besøger for tiden ;-)
11 år10. februar 2013 kl. 21:05
Hej Xanita,

Jeg er blot ret sikker på, at jeg har fået lavet det rigtigt denne gang, derfor vil jeg gerne, at I er helt sikre på, at der er en fejl, så jeg ikke søger efter noget, som ikke er der :-) Det kan godt være, at der alligevel er fejl, jeg vil dog blot gerne være sikker.
Hvis I klikker på linket ("hop til der hvor jeg kom til sidst") flere gange i træk bladrer den til næste side hver gang (hvis der er en næste side), fordi systemet registrerer, at du har læst alle indlæg på den foregående.

Eksempel. Der er 5 sider i en tråd. Du besøger side 3 og klikker nu på "hop til der hvor jeg kom til sidst". Nu kommer du hen på side 4, fordi systemet lige har registreret, at du allerede har læst side 3. På den måde kan det godt se ud, som om man kommer for langt frem på siderne. Men kun hvis man klikker flere gange på "hop til ..."

Mvh Lone
11 år10. februar 2013 kl. 21:13
Girl next door > så skulle der gerne hoppes længere ned ad siden ved klik på "hop til ... ", så I ikke behøver at scrolle :-)

Mvh Lone
11 år10. februar 2013 kl. 21:32
Nu virker det i hvert mht. at den finder det rigtige indlæg i denne tråd :-)

Skal nok melde tilbage hvis der er andre problemer i fremtidne ;-)
11 år10. februar 2013 kl. 22:27
Det ser ud som om den rammer det rigtige indlæg nu- super godt arbejde, Lone :)
11 år10. februar 2013 kl. 22:31
Tak for tilbagemeldingerne. I giver blot lyd, hvis der opstår noget, som ikke skal :-)

Mvh Lone
11 år11. februar 2013 kl. 17:03
Her virker det også! Dejligt!
Og tak for det :-)
11 år13. februar 2013 kl. 22:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });