#11 af Girl next door
Springer indlæg over
Du læser en tråd i debat > madital.dkGirl next door
: Springer indlæg over
Jeg har desværre også stadig problemet. På samme måde som Foss beskriver det.
11 år1. februar 2013 kl. 15:28
Lone
administrator
administrator
re: : Springer indlæg over
Tak for tilbagemeldingerne - jeg forsøger at finde fejlen :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
11 år2. februar 2013 kl. 16:12
Lone
administrator
administrator
Har nu lokaliseret fejlen, så mangler blot at finde løsningen :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
11 år5. februar 2013 kl. 22:48
Lone
administrator
administrator
Når I én gang har besøgt en tråd fra nu af, så virker "hop til hvor jeg kom til sidst" næste gang i besøger tråden.
Det skyldes, at der lige skal gemmes lidt mere info (side og indlæg nr.). Før målte jeg på datoen, men det kan jeg simpelthen ikke få til at virke.
Jeg mener, at det virker ... men sig til, hvis jeg tager fejl :-)
Mvh Lone
Det skyldes, at der lige skal gemmes lidt mere info (side og indlæg nr.). Før målte jeg på datoen, men det kan jeg simpelthen ikke få til at virke.
Jeg mener, at det virker ... men sig til, hvis jeg tager fejl :-)
Mvh Lone
11 år7. februar 2013 kl. 21:48
Girl next door
Hej Lone.
Der er rigtig nok sket en forandring, men det virker stadig ikke med at "ramme" det sidste læste indlæg. Ved mig hopper den flere læste indlæg tilbage og jeg skal nu lede fremad efter det sidste læste indlæg i modsætning til før, hvor jeg skulle lede bagud.
Der er rigtig nok sket en forandring, men det virker stadig ikke med at "ramme" det sidste læste indlæg. Ved mig hopper den flere læste indlæg tilbage og jeg skal nu lede fremad efter det sidste læste indlæg i modsætning til før, hvor jeg skulle lede bagud.
11 år8. februar 2013 kl. 11:18
fedania
GND - jeg tror det kommer til at virke fra næste gang du så går ind i en tråd. Hos mig hopper den også tilbage til januar/februar i mange tråde, men det er kun første gang jeg besøger tråden, efter Lone lavede rettelsen - herefter virker det umiddelbart som det skal :)
11 år8. februar 2013 kl. 11:21
Girl next door
Næh... det gør faktisk ikke rigtig nogen forskel, desværre. Problemet er der alligevel.
11 år8. februar 2013 kl. 12:00
Xanita
Jeg har også lidt problemer - f.eks. i en tråd hvor jeg før i dag hoppede til sidste side (hvilket var rigtigt) øverst (ikke rigtigt)
Og den har gjort det samme lige nu (altså den samme tråd, men anden gang jeg besøger den i dag).
Og den har gjort det samme lige nu (altså den samme tråd, men anden gang jeg besøger den i dag).
11 år9. februar 2013 kl. 00:30
Girl next door
Hos mig er der nu sket en forandring. Jeg havner på den rigtige side, men skal scrolle ned til der hvor jeg sidst kom til. Der står dog det der med at indlæg herunder er nye - jeg skal bare lige selv finde hen til det.
Det fungerer okay, men ville selvfølgelig være rarest med at den bare hoppede direkte hen til der, hvor jeg er kommet til, hvis det kan lade sig gøre. Man bliver jo hurtigt forvænt ;-)
Det fungerer okay, men ville selvfølgelig være rarest med at den bare hoppede direkte hen til der, hvor jeg er kommet til, hvis det kan lade sig gøre. Man bliver jo hurtigt forvænt ;-)
11 år9. februar 2013 kl. 11:28
Lone
administrator
administrator
Xanita, vil du ik prøve at benytte de nye forandringer et par dage og melde tilbage, hvis det ikke virker? Jeg mener, at det burde virke.
Girl next door, jeg har ikke taget funktionen med at hoppe ned til beskeden med, da jeg ikke troede den overhovedet har virket. Det må jeg få frem igen så :-)
Mvh Lone
Girl next door, jeg har ikke taget funktionen med at hoppe ned til beskeden med, da jeg ikke troede den overhovedet har virket. Det må jeg få frem igen så :-)
Mvh Lone
11 år10. februar 2013 kl. 20:54