Springer indlæg over
Du læser en tråd i debat > madital.dkMillerV
re: Springer indlæg over
Det oplever jeg også.
Ofte går den til sidste side bare.
Ofte går den til sidste side bare.
11 år28. januar 2013 kl. 14:33
Foss (slettet)
Ved mig går den altid til den sidste side, også selvom der er ulæste indlæg på den næstsidste side.
11 år28. januar 2013 kl. 14:59
Lone
administrator
administrator
Jeg har lavet et par ændringer.
Vil I give en tilbagemelding på, om det virker, som det skal?
Når I fremover skriver nye indlæg kommer I til sidste side i tråden. Tidligere endte I på første, hvilket var temmelig ulogisk :-)
Mvh Lone
Vil I give en tilbagemelding på, om det virker, som det skal?
Når I fremover skriver nye indlæg kommer I til sidste side i tråden. Tidligere endte I på første, hvilket var temmelig ulogisk :-)
Mvh Lone
11 år28. januar 2013 kl. 18:53
Girl next door
Super :-)
Holder lige lidt øje med det fremover. Det er jo en rigtig dejlig funktion at have fremfor at skulle huske, hvor det nu lige var, at jeg var kommet til ;-)
Holder lige lidt øje med det fremover. Det er jo en rigtig dejlig funktion at have fremfor at skulle huske, hvor det nu lige var, at jeg var kommet til ;-)
11 år29. januar 2013 kl. 08:37
Xanita
Her har jeg det også på samme måde som hos Foss - at der hoppes til sidste side så jeg nogle gange misser dem på siden før.
11 år29. januar 2013 kl. 09:30
Foss (slettet)
Jeg har stadig problemer.
Hvis dagens indlæg starter sidst på en side og fortsætter på næste side, bliver der konsekvent sprunget til sidste side, så man ikke får alle dagens indlæg med.
Med mindre man husker at gå en side tilbage, bare for at være sikker.
Hvis dagens indlæg starter sidst på en side og fortsætter på næste side, bliver der konsekvent sprunget til sidste side, så man ikke får alle dagens indlæg med.
Med mindre man husker at gå en side tilbage, bare for at være sikker.
11 år29. januar 2013 kl. 13:02
Lone
administrator
administrator
Foss > tak for din tilbagemelding af problemer. Jeg skal lige forstå problematikken helt. Forekommer problemet kun, når det er sidste indlæg du mangler på en side - eller kan du godt mangle at læse flere indlæg på den foregående side?
Mvh Lone
Mvh Lone
11 år31. januar 2013 kl. 22:59
Foss (slettet)
Hej Lone.
Det er lidt forskelligt. Nogle gange er det kun et indlæg, andre gange kan der sagtens være en håndfuld.
Jeg har efterhånden gjort det til en vane lige at tjekke næstsidste side for at se om der er nogle ulæste indlæg eller om det bare var tid at skifte side.
Det er lidt forskelligt. Nogle gange er det kun et indlæg, andre gange kan der sagtens være en håndfuld.
Jeg har efterhånden gjort det til en vane lige at tjekke næstsidste side for at se om der er nogle ulæste indlæg eller om det bare var tid at skifte side.
11 år1. februar 2013 kl. 09:14
Ablanu
Jeg har samme problem :)
Det består i, at hvis det indlæg jeg er 'kommet til' ikke ligger på sidste side, springer den blot op i toppen på sidste side af indlæggene.
Så vidt jeg husker er det også sådan, at hvis man er flere sider bagud, tager den første indlæg (altså toppen af siden) på den side der er efter den side hvor det 'rigtige' indlæg (man er kommet til) ligger. Giver det mening?
Er det indlæg man er kommet til på sidste side, er der ikke problemer :)
Det består i, at hvis det indlæg jeg er 'kommet til' ikke ligger på sidste side, springer den blot op i toppen på sidste side af indlæggene.
Så vidt jeg husker er det også sådan, at hvis man er flere sider bagud, tager den første indlæg (altså toppen af siden) på den side der er efter den side hvor det 'rigtige' indlæg (man er kommet til) ligger. Giver det mening?
Er det indlæg man er kommet til på sidste side, er der ikke problemer :)
11 år1. februar 2013 kl. 12:10
Funktionen med at hoppe til det sidste indlæg jeg har læst i dagbøgerne virker ikke altid optimalt. Det er tit at funktionen springer nogle indlæg over - ved ikke om det er et generelt problem?