Tak for denne gang

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Tak for denne gang
jeg ser dette som et nærmet livslangt projekt vedligehold. Hvis jeg stod med en kæmpe overvægt og skulle tabe dette vil grafer m.m være fint. Jeg har ikke behov for det...men det kan selvfølgelig være ligeglad med. Jeg frygter at mange af " de gamle" forsvinder som er gode til at løfte energien.....der er mange man følger med i som det nu er muligt på nettet. Det frygter jeg. Men det kan man jo også se anderledes på....Jeg er nysgerrig om hvilken anden side som tilbyder det sammen blot uden betaling eller var det en and. ? Jeg ville være meget ked af at skulle forlade hyggelige Madital det vil jeg indrømme.....
12 år8. januar 2013 kl. 19:03
re: Tak for denne gang
Vent og se... ingen af os ved endnu hvordan det kommer til at virke, om der er nogen, der vil nøjes med eller om der alligevel er nogle "Jeg vil ikke betale"'er, der alligevel ender med at betale osv.

Som du ved, Calcit. Der er en tid for alting og det går helt af sig selv. Sådan skal det også være. Derfor er det alligevel aldrig rart at sige fravel til det gamle, men det er ikke ensbetydende med at det nye ikke også er godt ;-)
12 år8. januar 2013 kl. 19:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...