#1 af bruger slettet
Tak for denne gang
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
Tak for denne gang
Jeg må grundet brugerbetalingen desværre stoppe min aktivitet herinde. Har ellers været rigtig glad for det. Men kan ikke længere bruge siden til det jeg ønsker uden at betale en årlig udgift på næsten 500 kr. Men har fundet en anden side, som gør det samme... blot uden betaling. Så vil blot sige tak for denne gang.
12 år6. januar 2013 kl. 14:08
Lone
administrator
administrator
re: Tak for denne gang
Hej, det er jeg ked af at høre.
De 39 kr. om måneden er en start, og jeg regner med at udvide med både betaling for flere måneder på én gang sammen abonnement i fremtiden.
Jeg hører altid gerne jeres forslag :-)
Mvh Lone
De 39 kr. om måneden er en start, og jeg regner med at udvide med både betaling for flere måneder på én gang sammen abonnement i fremtiden.
Jeg hører altid gerne jeres forslag :-)
Mvh Lone
12 år6. januar 2013 kl. 15:27
MillerV
Hej Lone.
Læste lige dit svar.
De 39 kr er en start, har du tænkt dig at det bliver dyrere? Eller er det den månedlige betaling der er en start?
Og så vil jeg da bare sige tak for en god side. :D
Læste lige dit svar.
De 39 kr er en start, har du tænkt dig at det bliver dyrere? Eller er det den månedlige betaling der er en start?
Og så vil jeg da bare sige tak for en god side. :D
12 år6. januar 2013 kl. 17:22
Lone
administrator
administrator
Hej Mille,
Nej, det er ikke de 39 kr. der bliver dyrere.
Det er køb for flere måneder, som vil være billigere.
Tak for opklaringen :-)
Mvh Lone
Nej, det er ikke de 39 kr. der bliver dyrere.
Det er køb for flere måneder, som vil være billigere.
Tak for opklaringen :-)
Mvh Lone
12 år6. januar 2013 kl. 18:10
fedania
Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se, hvilke andre sider derude som skulle tilbyde de samme gratis-funktioner som her på siden. Det er jo (så vidt jeg kan se) hovedsageligt graferne mm. som bliver betaling - selve "hvor meget kommer ind og ud" vil jo fungere ganske som det plejer.
Jeg har fuld forståelse for, at du, Lone, ønsker betaling for den tid du bruger på siden, men jeg må indrømme, at jeg også synes det forpligter. Jeg synes der har været mange situationer, hvor fejlretning har taget meget lang tid - er du indstillet på de krav der vil følge med om, at fejl bliver rettet nærmest øjeblikkeligt fremover? :)
Og - har du tænkt på, at selvom 39 pr måned måske ikke lyder af så meget (især ikke i forhold til andre lignende sider) så kunne det være, at du rent faktisk ville tjene mere, hvis prisen var lavere fordi flere ville betale 29 kr. pr måned end 39 (eksempelvis). Jeg tænker også, at der måske kunne være 3 forskellige profiler, hvor den ene var gratis, 1 med lidt flere funktioner og en sidste med "the whole package". Personligt er der mange funktioner på siden som jeg ikke bruger, og derfor heller ikke ønsker at betale for - men nogle småting vil jeg være ked af at undvære (men vil ikke betale 39 for)
Jeg har fuld forståelse for, at du, Lone, ønsker betaling for den tid du bruger på siden, men jeg må indrømme, at jeg også synes det forpligter. Jeg synes der har været mange situationer, hvor fejlretning har taget meget lang tid - er du indstillet på de krav der vil følge med om, at fejl bliver rettet nærmest øjeblikkeligt fremover? :)
Og - har du tænkt på, at selvom 39 pr måned måske ikke lyder af så meget (især ikke i forhold til andre lignende sider) så kunne det være, at du rent faktisk ville tjene mere, hvis prisen var lavere fordi flere ville betale 29 kr. pr måned end 39 (eksempelvis). Jeg tænker også, at der måske kunne være 3 forskellige profiler, hvor den ene var gratis, 1 med lidt flere funktioner og en sidste med "the whole package". Personligt er der mange funktioner på siden som jeg ikke bruger, og derfor heller ikke ønsker at betale for - men nogle småting vil jeg være ked af at undvære (men vil ikke betale 39 for)
12 år6. januar 2013 kl. 18:40
Girl next door
Jeg har prøvet at klikke mig igennem de to typer profiler - og der er ikke rigtig nogen forskel ud over at når jeg trykker på betalingsprofil, så bliver der henvist til nogle nye grafer. Er det dem, der bliver betalt for?
Eller virker det bare ikke hos mig det der med visning af betalingsprofil og gratisprofil?
Er gratisprofilen i virkeligheden sådan som det er nu - og betalingsprofilen er med nye tilføjede grafer?
Spørger, fordi jeg er ved at blive lidt rundforvirret i al den snak om hvad der vil være der og ikke være der. Tænkte at jeg så ville kigge profilerne igennem, men det blev det ikke så meget bedre af ;-)
Eller virker det bare ikke hos mig det der med visning af betalingsprofil og gratisprofil?
Er gratisprofilen i virkeligheden sådan som det er nu - og betalingsprofilen er med nye tilføjede grafer?
Spørger, fordi jeg er ved at blive lidt rundforvirret i al den snak om hvad der vil være der og ikke være der. Tænkte at jeg så ville kigge profilerne igennem, men det blev det ikke så meget bedre af ;-)
12 år7. januar 2013 kl. 12:43
fedania
Det er også sådan jeg har forstået det + at nogle af tingene på NNA oversigten også kun vises i betalingsprofilen.
12 år7. januar 2013 kl. 13:09
beyondswish (slettet)
Nu bliver det her måske til en lidt generel debat omkring brugerbetalingen men ud fra det jeg har set indtil nu så synes jeg helt sikkert det lyder som en fornuftig løsning. Jeg vil som sådan sagtens kunne klare mig med gratisfunktionerne men jeg kunne godt forestille mig at betale for de ekstra tal i oversigten og graferne da jeg er lidt af en tal og graf-nørd :D
Jeg synes fedania har ret i at en betalingsdel selvfølgelig også forpligter mere end en gratis side - men derudover er min eneste indvending egentlig at det for mig ser ud som om at man kun kan betale via dankort hvilket blandt andet begrænser mig med mit mastercard. Jeg skal nok finde en løsning (blink blink *kærestens dankort" ;) ) men tænker at der måske er andre i samme situation som så vil blive afskåret fra at benytte mulighederne... Nu ved jeg selvfølgelig ikke om jeg overhovedet har forstået betalingsmulighederne rigtigt så måske er det slet ikke et problem :)
Jeg synes fedania har ret i at en betalingsdel selvfølgelig også forpligter mere end en gratis side - men derudover er min eneste indvending egentlig at det for mig ser ud som om at man kun kan betale via dankort hvilket blandt andet begrænser mig med mit mastercard. Jeg skal nok finde en løsning (blink blink *kærestens dankort" ;) ) men tænker at der måske er andre i samme situation som så vil blive afskåret fra at benytte mulighederne... Nu ved jeg selvfølgelig ikke om jeg overhovedet har forstået betalingsmulighederne rigtigt så måske er det slet ikke et problem :)
12 år7. januar 2013 kl. 14:57
Girl next door
Vil prøve at køre med gratisprofilen i et par dage og se, hvad forskellen er. Har allerede opdaget et par forskelle som jeg da helst ikke vil undvære, f.eks. hvordan fordelingen af min mad er. Det er ret vigtigt at vide, når jeg nu gerne vil spise mange proteiner, meget fedt og færre kulhydrater.
12 år7. januar 2013 kl. 16:48
Autum (slettet)
Tak for denne gang
Hej
Jeg vil prøve at køre videre med gratis sitet, da jeg ike ønsker at betale 39 kr pr. måned
Jeg vil prøve at køre videre med gratis sitet, da jeg ike ønsker at betale 39 kr pr. måned
12 år7. januar 2013 kl. 17:15