Tak for denne gang

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Tak for denne gang
Hmm - jeg tror jeg mangler et overblilk

Når jeg kører gratisudgaven kan jeg sagtens se hvor meget af kosten der er protein, kulhydrat og fedt.

Det kunne måske være en ide med en oversigt hvor alle funktioner er listet op og angivet om de er at bruge/se i hvilken udgave.

Jeg er ti hver ti fald forvirret.
12 år7. januar 2013 kl. 17:42
Fedania > Ja, jeg er bevidst om mit ansvar. Jeg har tænkt over mange løsninger omkring medlemsskab, men jeg finder månedsbetalingen for én type profil som en god start. Jeg synes, at jeg har fundet et godt lejde for at kunne tilbyde noget, som ingen andre sider gør.

Girl next door > På denne side sammenligner du de to medlemsskaber: (et forældet link er blevet fjernet)

beyondswish > Du har ret i, at jeg kun har købt adgang til dankort. Som sagt er alting i en startfase, og flere har henvendt sig. Jeg vil finde en løsning med overførsel til jer der ikke anvender dankort, og så vil jeg se på, om det kan betale sig at udvide betalingsløsningen.

Jeg er bevidst om, at der i fremtiden er nogle som falder fra pga. betalingsdelen. Jeg vil dog glæde mig mere til nye muligheder for de som ønsker at benytte de ting, jeg har udviklet indtil nu - og også vil fremover :-)

Mvh Lone
12 år7. januar 2013 kl. 18:41
God indstilling, Lone. Det er selvfølgelig ikke sjovt for os andre, at vi (måske) pludselig skal betale, men for at skabe udvikling og progression må der forandring til - og den kommer ikke hvis alt det gamle skal bevares. Noget må falde for at nyt kan komme til - så alt er som det skal være ;-)
12 år7. januar 2013 kl. 20:59
Jeg synes, at det er helt fair , at der kommer en betalingsdel. Jeg har været medlem flere år og har egentlig undret mig over, at det blev ved med at være gratis.

Selvfølgelig er det surt, når man skal begynde at betale for noget, som man plejer at få gratis, men det er nok bare en vanesag. Jeg synes, det er helt fair, og det er prisen også.
12 år7. januar 2013 kl. 21:08
Selvfølgelig er det fair! Faktisk tror jeg at du, Lone, er alt for flink forstået på den måde at den gratis version kan alt for meget. Det eneste jeg f. eks. går glip af, er den selvvalgte periodisering i grafer og dertil er 39kr/md alligevel for dyrt..

Når det kommer op at køre, ville jeg helt bestemt lægge et mellemtrin ind - bare 5-9 kr/md som ikke bør skræmme nogen væk og så efterlade den gratis udgave til kun at kunne det samme som andre gratis tællere kan samt forum. Men det burde jeg vel ikke skrive, hæhæ..

I hvert fald ønsker jeg dig alt muligt held og lykke med det; du har absolut fortjent at alle dine anstrengelser kaster noget af sig. På dine vegne er jeg bare bekymret for at det ikke bliver ret meget med den nuværende model, men håber inderligt at jeg tager fejl.
12 år8. januar 2013 kl. 00:03
Enig,mit forslag til en mellemversion (til 10-15 kr om måneden fx)ville være selvvalgt periode i de grafer der er i gratisudgaven + de oplysninger der er i NNA oversigten. Specielt fordi oplysningerne i NNA oversigten jo allerede er tilgængelige i graf-sektionen, men er mere overskuelige i NNA :)
12 år8. januar 2013 kl. 06:41
Tak for jeres input.

Jeg har selv gennemgået en stor overvindelse i at sætte siden til betaling. Den har været næsten klar rigtig længe, men der er noget, der har strittet imod inden i mig.

Det har samtidig betydet, at det bare har stået stille, da jeg ikke har haft motivationen til at arbejde videre.

Så nu er jeg endelig kommet ud med det og kan komme videre :-)

Jeg vil gerne bevare min nuværende udmelding om pris og funktioner. Det kan godt ske, at det ikke er det bedste, men jeg har det samtidig sådan, at I skal kunne forholde jer til det jeg siger. Det må ikke første dag være noget og den næste noget andet. Sådan ønsker jeg det ikke :-) Jeg lytter dog til jeres input til fremtidige overvejelser.

Mvh Lone
12 år8. januar 2013 kl. 17:10
Og i øvrigt tak for, at I også udtrykker jeres forståelse. Det betyder mere end I aner :-)
12 år8. januar 2013 kl. 17:15
Ingen ris uden ros - og forståelse ,-)
12 år8. januar 2013 kl. 17:22
Tak, og intet godt site, hvis I ikke udtrykker jeres tanker, som jeg kan tage højde for :-) Så kom endelig med begge - også i fremtiden :-)
12 år8. januar 2013 kl. 17:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...