Fedania > Ja, jeg er bevidst om mit ansvar. Jeg har tænkt over mange løsninger omkring medlemsskab, men jeg finder månedsbetalingen for én type profil som en god start. Jeg synes, at jeg har fundet et godt lejde for at kunne tilbyde noget, som ingen andre sider gør.
Girl next door > På denne side sammenligner du de to medlemsskaber: (et forældet link er blevet fjernet)
beyondswish > Du har ret i, at jeg kun har købt adgang til dankort. Som sagt er alting i en startfase, og flere har henvendt sig. Jeg vil finde en løsning med overførsel til jer der ikke anvender dankort, og så vil jeg se på, om det kan betale sig at udvide betalingsløsningen.
Jeg er bevidst om, at der i fremtiden er nogle som falder fra pga. betalingsdelen. Jeg vil dog glæde mig mere til nye muligheder for de som ønsker at benytte de ting, jeg har udviklet indtil nu - og også vil fremover :-)
Mvh Lone
#12 af Lone (administrator)
Når jeg kører gratisudgaven kan jeg sagtens se hvor meget af kosten der er protein, kulhydrat og fedt.
Det kunne måske være en ide med en oversigt hvor alle funktioner er listet op og angivet om de er at bruge/se i hvilken udgave.
Jeg er ti hver ti fald forvirret.