Problem - Datoen skifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: skift mellem datoer
Hej Kastanja og 2vMadsen,

Jeg har muligvis fundet problemet, og har dermed ændret koderne. Har I evt. redigeret i maden via dagbogens lille redigeringslink (blyanten i dagbogen)?

Vil I give besked, om I fortsat oplever problemet?

Mvh Lone
11 år16. februar 2013 kl. 15:43
Jeg skal nok holde øje med ? i URL ;-)
Oplevede ingen problemer idag, kan jeg lige fortælle.. Men jeg hopper lidt rundt mellem datoer og ser, om det fortsætter. Du skal nok høre fra mig.

Fantastisk side, denne her!!! :-)
11 år20. februar 2013 kl. 19:06
Jég benytter slet ikke dagbogen, Lone
11 år20. februar 2013 kl. 19:07
Tak for tilbagemeldingen. Ok mht. dagbogen, det er dér jeg har lavet en rettelse.

Vi må se, om det har påvirket den anden fejl også. Nogle gange påvirker det hinanden - både hensigtsmæssigt og uhensigtsmæssigt :-)

Tak for kommentaren om programmet, jeg er glad for at datofejlen ikke har gjort, at du har mistet modet. Du er medvirkende til, at andre ikke oplever samme fejl fremover, så sig endelig til, hvis den kommer igen. Jeg fik i al fald en lille fejl rettet i samme omgang :-)

Mvh Lone
11 år20. februar 2013 kl. 20:33
Jeg har lige prøvet igen for at se om problemet stadig var der - det var det ikke :) Så nu ser det ud til at alting virker som det skal igen.
11 år2. marts 2013 kl. 16:55
alt i orden
Det virker også fint her hos mig :-) selv om jeg ikke bruger dagbogen, har fejl-rettelsen måske haft indflydelse alligevel. dejligt :-)
11 år3. marts 2013 kl. 21:47
re: Problem - Datoen skifter
Måske er det fordi du har tastet mad eller motion ind på en forkert dato for så skifter den jo automatisk til denne dato når du trykker på den gule smiley. Lyder måske lidt mærkeligt når du siger at det er hver gang, for du taster vel næppe ind på en forkert dato hver gang du logger på, men who knows.
Hvis du går ind i dagbogen og trykker på den specifikke dato du vil indtaste for, går den så stadig ind på en anden dato?
Og hvis du trykker på skift dato under smiley-oversigten, vil det så ikke skifte, eller skifter den så igen tilbage næste gang du trykker på smiley'en?
Prøv at afprøve disse ting.
11 år4. marts 2013 kl. 07:43
Sorry så ikke at problemet var løst, men så never mind :D
11 år4. marts 2013 kl. 07:44
Dejligt at høre - tak for jeres tilbagemeldinger.

Ja, jeg må have brugt min dagbogsvariabel flere steder. Jeg beklager, at rettelsen var så længe undervejs denne gang. Tak fordi I fulgte den til dørs :-)

Mvh Lone
11 år4. marts 2013 kl. 17:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });