Problem - Datoen skifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Problem - Datoen skifter
Hver gang jeg trykker på "mad" eller "motion" under fanen "min dag" ændres datoen til en ny. Altså - datoen forbliver ikke dags-dato men skifter til en ny dag hver gang der trykkes. Samtidig bliver der (selvom jeg selv ændrer datoen til det rigtige) rod i mine indtastninger, så noget af motionen eller maden ikke ligger på den rigtige dag.

Er det kun mig der har det problem? Og er det noget der kan løses?

(Har prøvet i flere forskellige browsere, så det er ikke et browser-specifikt problem)
12 år27. december 2012 kl. 22:47
re: Problem - Datoen skifter
Er du på fra flere forskellige enheder - altså flere forskellige computere, tablets, mobiltelefoner mm?

Jeg oplever tit, at selvom jeg skifter datoen til "dags dato" på min stationære computer, så er den ikke skiftet når jeg logger ind på min bærbar, min arbejds-stationær eller min arbejds-bærbar. Det hænger sikkert sammen med, at det styres lokalt på den computer du logger ind på, ikke via din profil.
12 år27. december 2012 kl. 23:27
Hej Kastanja,

Jeg har ikke hørt flere nævne dette problem - hvilket ikke nødvendigvis betyder, at der ikke er et problem.

Men jeg vil gerne høre om det bare har været en enkelt dag eller et generelt problem?

Mvh Lone
11 år30. december 2012 kl. 18:01
Jeg har haft problemet hver gang jeg har forsøgt at bruge madital det sidste halve år (har af samme grund flere gange opgivet). Jeg har også prøvet at slette min profil og genoprette den - det hjalp heller ikke.
Jeg bruger normalt kun én computer, men problemet har også været der når jeg en sjælden gang har forsøgt fra en anden PC eller fra telefonen.
11 år2. januar 2013 kl. 19:34
Jeg bliver nødt til at spørge ind for at finde kernen af problemet. Bruger du kun ét vindue til madital eller har du flere åbne på pc'en på samme tid - og bruger dem alle?

Er der en logik i hvilken dato som der ændres til? Er det altid den forrige, eller den efterfølgende?

Ser du andre sider indimellem skiftet fra mad og motion?

Mvh Lone
11 år2. januar 2013 kl. 22:15
Jeg har kun et enkelt vindue åbent. Det er altid den efterfølgende dato der skiftes til og der skiftes dato hver gang jeg trykker "mad" eller "motion". Jeg har ikke kunne se noget system i hvilken dato mine indtastninger bliver gemt under (de gemmes aldrig under dags dato, selvom denne er valgt), men det har oftest været den efterfølgende dag.
11 år5. januar 2013 kl. 17:01
Og det er hver eneste gang du benytter Madital.dk?

Hvis andre oplever det samme herinde, må I meget gerne deltage i tråden, så jeg kan finde ud af, hvorfor dette sker.

Mvh Lone
11 år7. januar 2013 kl. 18:24
Hej Kastanja,

Jeg har rettet en fejl i datoskiftet. Vil du give en tilbagemelding på, om det er den, som du har henvist til? Dvs. om du stadig oplever fejlen :-)

Mvh Lone
11 år11. januar 2013 kl. 00:12
Jeg har lige tjekket, og problemet er der stadig.
Og problemet opstår konsekvent hver gang jeg bruger madital.dk
11 år13. januar 2013 kl. 17:35
Ok, tak for din tilbagemelding.

Vil du prøve at beskrive, hvilke sider du helt præcist besøger i rækkefølge, og hvad du indtaster, når fejlen opstår?

Gerne så få skridt som muligt inden fejlen opstår :-)

Jeg har ikke hørt om denne fejl før, og kan ikke finde den, så jeg bliver nødt til at bede om din hjælp.

Mvh Lone
11 år13. januar 2013 kl. 19:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });