Min dag (mad) (datoen siger 20/1) -> Indtastning af madvare -> Min dag (motion) (datoen siger nu 21/1) -> Min dag (mad) (datoen siger nu 22/1, og den madvare jeg indtastede i første skridt ligger under den 21/1 i stedet for 20/1)
12 år20. januar 2013 kl. 11:43
Lone administrator
#12 af Lone (administrator)
re: Problem - Datoen skifter
Tak for uddybning, jeg kigger på det i løbet af de kommende dage.
Mvh Lone
12 år20. januar 2013 kl. 13:02
Lone administrator
#13 af Lone (administrator)
Hej Kastanja,
Jeg har forsøgt at fremprovokere fejlen, men det lader sig simpelthen ikke gøre.
Hvis jeg skal kunne finde den bliver jeg nok nødt til at spørge dig om at lave en helt præcis beskrivelse ... helt fra du logger ind ... og så herefter hver eneste ting du klikker på.
Jeg beklager, at det bliver så omstændigt, men jeg kan desværre ikke rette noget, som jeg ikke kan finde frem til.
Mvh Lone
12 år28. januar 2013 kl. 19:15
bruger slettet
#14 af bruger slettet
Det jeg skrev ovenfor er alt hvad jeg tastede sidst jeg loggede ind, og der opstod fejlen.
12 år29. januar 2013 kl. 13:57
Lone administrator
#15 af Lone (administrator)
Oplever du fortsat fejlen? Jeg kan hverken få den frem på min skærm eller finde noget i koden som skulle få datoen til at skifte.
Jeg overvejer lidt om det du mener er, når du gemmer motion, og den så viser motionsindtastningerne for en anden dag? Måske er det denne du så går ind og retter - altså ikke på indtastningssiden? Disse to datoer er uafhængige. Datoerne på indtastningssiderne hænger sammen, men ikke med datoerne på tabel/grafsiderne.
Det du skal gøre er: når du har gemt motion ... så gå blot ind under min dag > mad uden at stille på datoen.
Jeg ved ikke, om det egentlig er dette som er problemet. Jeg kan godt se, at det virker lidt uhensigtsmæssigt.
Jeg håber mit spørgsmål er forståeligt? Ellers må du blot spørge ind til noget af ovenstående :-)
Mvh Lone
12 år31. januar 2013 kl. 23:12
Lone administrator
#16 af Lone (administrator)
Hvis andre herinde oplever det samme eller noget lignende, håber jeg, at I vil deltage i tråden, for jeg har virkelig svært ved at finde problemet her.
Mvh Lone
12 år31. januar 2013 kl. 23:14
2vMadsen (slettet)
#17 af 2vMadsen (slettet)
Jeg oplever samme problem idag...
Normalt bruger jeg siden her, både fra kærestens tablet og fra min egen bærbare. Uden problemer med, at de "taler sammen" og husker indtastede data.
Mobilen kan jeg dog ikke fra. Men dét kræver vist en tråd for sig selv.
Idag oplever jeg problemer. Har kun et faneblad med madital åben. Indtaster mad data for i onsdags. Gemmer undervejs. Indtaster ligeledes motion. Nogle minutter efter kigger jeg på "NA" og vil danne mig et overblik og kan se, der mangler data. Kigger under de forskellige dage og finder, at motionen for i onsdags er rykket til idag. Og det samme er den indtastede mad.
Jeg sletter derfor de indtastede data, da de ligger på en forkert dag. Hopper tilbage til onsdag, indtaster maden.
Senere kigger jeg for idag, hvor jeg kan se onsdagens data har flyttet sig igen
12 år9. februar 2013 kl. 09:53
Lone administrator
#18 af Lone (administrator)
Hej 2vMadsen,
Tak for din deltagelse i tråden. Hvordan skifter du datoen på indtastningssiden? Klikker du dig frem og tilbage via forrige/næste dag, eller klikker du på datoen og indtaster en ny dato selv?
Jeg kommer nok til at spørge en del til dette problem, så jeg håber, at du er frisk på at besvare mine spørgsmål.
Mvh Lone
12 år10. februar 2013 kl. 20:59
2vMadsen (slettet)
#19 af 2vMadsen (slettet)
skift mellem datoer
jeg klikker mig frem og tilbage via datoerne uden at indtaste/rette i dato selv
12 år11. februar 2013 kl. 00:06
Lone administrator
#20 af Lone (administrator)
re: skift mellem datoer
Ok, tak, så kan jeg koncentrere mig om kun den del. Vil du lægge mærke til, om der står et spørgsmålstegn i URL'en/adresselinjen og så med noget bagefter - fx setdate=2013-02-13
Jeg er ked af, at det tager mig så lang tid at finde frem til denne fejl. Det er heldigvis ikke normalt. Dog vældig træls lige nu :-/
Indtastninger:
Min dag (mad) (datoen siger 20/1) ->
Indtastning af madvare ->
Min dag (motion) (datoen siger nu 21/1) ->
Min dag (mad) (datoen siger nu 22/1, og den madvare jeg indtastede i første skridt ligger under den 21/1 i stedet for 20/1)