12. feb - test madindtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkvestrup
re: 12. feb - test madindtastning
Hej Lone
tak for dit svar, men jeg har svært ved at få det til at fungere.
Bruger jeg tryllestaven,som du foreslår kommer de varer jeg har indtastet frem, men der kan jeg kun ændre mængde eller måltid. Så hvis jeg taster ind jeg spiser 200 g agurk om formiddagen og så vil taste 100 g om eftermiddagen, så bliver de 2 mængder slået sammen til et måltid. Eller også er det mig, der ikke kan finde ud af at bruge funktionen.
tak for dit svar, men jeg har svært ved at få det til at fungere.
Bruger jeg tryllestaven,som du foreslår kommer de varer jeg har indtastet frem, men der kan jeg kun ændre mængde eller måltid. Så hvis jeg taster ind jeg spiser 200 g agurk om formiddagen og så vil taste 100 g om eftermiddagen, så bliver de 2 mængder slået sammen til et måltid. Eller også er det mig, der ikke kan finde ud af at bruge funktionen.
12 år17. februar 2012 kl. 22:11
Lone
administrator
administrator
vestrup > de skal kun slås sammen, hvis det indtastes som det samme måltid.
Hvis du nu klikker "eftermiddag" ved tryllestaven. På listen vælger du fx "kylling" og indstiller måltid (øverst til højre) til frokost. Hvis du så vælger "kylling" igen og indstiller måltid til "aftensmad", så skulle de ikke blive slået sammen under "Jeg har i dag spist ...".
Mvh Lone
Hvis du nu klikker "eftermiddag" ved tryllestaven. På listen vælger du fx "kylling" og indstiller måltid (øverst til højre) til frokost. Hvis du så vælger "kylling" igen og indstiller måltid til "aftensmad", så skulle de ikke blive slået sammen under "Jeg har i dag spist ...".
Mvh Lone
12 år18. februar 2012 kl. 01:32
bruger slettet
Jeg synes det er nemt og overskueligt med den nye side, men det er træls at tingene forsvinder når man har indtastet en ting, før kunne jeg søge på løg og så både indtaste hvidløg og løg under en søgning. Nu skal du starte forfra hver gang. Synes også det er lidt træls at man ikke kan "scrolle" ned i tingene, at der kun bliver vist 9 ting ad gangen.
Men ellers er det blevet mere overskueligt.
Tak for en fed side.
Men ellers er det blevet mere overskueligt.
Tak for en fed side.
12 år22. februar 2012 kl. 07:26
Lone
administrator
administrator
Hej sunie,
Jeg laver en ekstra indstilling ved skruenøglen og håber, at jeg kan have den klar til senere i dag.
Mvh Lone
Jeg laver en ekstra indstilling ved skruenøglen og håber, at jeg kan have den klar til senere i dag.
Mvh Lone
12 år22. februar 2012 kl. 13:46
Lone
administrator
administrator
Du kan nu selv indstille om søgeresultatet skal lukke, eller være åbent efter indtastning.
Det er i øvrigt nemt at "scrolle" på den nye indtastningsside - du benytter plot pil til højre og pil til venstre på keyboard. Hermed er det muligt ikke at benytte mus overhovedet ved indtastning :-)
Søgningen er lavet til at benytte keyboardets:
- pil op
- pil ned
- pil til venstre
- pil til højre
- tabulator (den med de to pile, sidder oftest til venstre)
- og enter
Mvh Lone
Det er i øvrigt nemt at "scrolle" på den nye indtastningsside - du benytter plot pil til højre og pil til venstre på keyboard. Hermed er det muligt ikke at benytte mus overhovedet ved indtastning :-)
Søgningen er lavet til at benytte keyboardets:
- pil op
- pil ned
- pil til venstre
- pil til højre
- tabulator (den med de to pile, sidder oftest til venstre)
- og enter
Mvh Lone
12 år22. februar 2012 kl. 16:13
bruger slettet
Tusind tak for ændringerne.
De er super gode :-)
De er super gode :-)
12 år27. februar 2012 kl. 15:58
administrator
Men det kan jo godt være, at I ikke er af samme mening? Så jeg vil gerne høre fra forskellige brugere, hvad I helst vil have? Skal søgningen lukke, når man har valgt sit produkt, eller skal det forblive åben?
Enten vil jeg lave en valgmulighed, men hvis alle gerne vil beholde det åbent, er der jo ingen grund til det, så skal det blot være åbent (og så med en luk-knap).
Lad høre fra jer :-)
Mvh Lone