#22 af bruger slettet
HVORFOR vægttab?
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
vægttab
Kære Lone
Jeg ønsker at tabe mig fordi :
Min sundhed er vigtig for mig og da mit kolesteroltal er for højt (arveligt) ... alligevel vil jeg gerne gøre så meget som muligt for at få det ned. Jeg får piller - men alligevel skal jeg spise sundt og blive slankere.
Jeg har en del slidgigt og da en for stor vægt har indflydelse på det også er det også en motivationsfaktor.
Jeg ønsker et langt liv og helst så godt og vitalt som muligt.
Sidst så er jeg kvinde og ønsker at se bedre ud.
Anom
Jeg ønsker at tabe mig fordi :
Min sundhed er vigtig for mig og da mit kolesteroltal er for højt (arveligt) ... alligevel vil jeg gerne gøre så meget som muligt for at få det ned. Jeg får piller - men alligevel skal jeg spise sundt og blive slankere.
Jeg har en del slidgigt og da en for stor vægt har indflydelse på det også er det også en motivationsfaktor.
Jeg ønsker et langt liv og helst så godt og vitalt som muligt.
Sidst så er jeg kvinde og ønsker at se bedre ud.
Anom
14 år5. februar 2010 kl. 08:10
anzhomg (slettet)
re: vægttab
jeg vil gerne tabe mig for at smide de kilo jeg har vejet for meget siden jeg var 8 år gammel. jeg har aldrig været hende de tykke, da jeg har haft mange venner og været rimelig populær i folkeskolen, men det har stadig slået hårdt på mig, da jeg selv kunne se og mærke at jeg vejede en del mere end de andre piger og min kondition aldrig var god i idrætstimerne.
jeg har gjort det før og nu skal jeg altså til det igen. en vægt der siger 65 som med mine 175 cm. ville være så godt :) og så kunne jeg godt tænke mig min første sommer uden at være flov over min krop :)
jeg har gjort det før og nu skal jeg altså til det igen. en vægt der siger 65 som med mine 175 cm. ville være så godt :) og så kunne jeg godt tænke mig min første sommer uden at være flov over min krop :)
14 år5. februar 2010 kl. 09:54
Men jeg overlever nu nok, at smileyerne altså er forkerte i mit tilfælde...
mvh. tina