De her fine smileansigter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: De her fine smileansigter
Hej sqzee,
Jeg vil meget gerne høre mere om den måde du lever på - der er garanteret flere end dig, der netop ønsker en bestemt måde.
Det kunne jo være at det på en eller anden måde kunne indpasses i programmet, så du også kan benytte det.
Så hvis du ønsker at fortælle, vil jeg meget gerne høre det. Du kan f.eks. sende en personlig mail (følg linket i bunden af siden).
Mvh Lone
15 år25. oktober 2009 kl. 17:23
Det er ikke pga. smileyerne jeg ikke bruger det længere, det er mere fordi det tager for længe at taste det alt sammen ind og at jeg i øvrigt ikke ved hvor meget noget jeg har spist vejer. I hovedet har jeg en rimelig god idé om hvor vidt jeg har spist over eller som jeg skal kaloriemæssigt fordi jeg har lært det ved at bruge madital.

Da jeg brugte det hver dag kiggede jeg mest efter smileyen på antal kalorier og at jeg har fået nok frugt og grønt. De andre ignorerede jeg fordi jeg synes jeg lever fint (det sagde jeg også da jeg var overvægtig så jeg ved det måske ikke holder helt) men jeg spiser varieret så hvad jeg ikke får en dag får jeg en anden, og så kan jeg simpelthen ikke leve under så strikse regler.

Var det ok eller er det fordi du gerne vil vide præcis hvad jeg spiser? :)
15 år29. oktober 2009 kl. 14:46
Nej det er fint, det besvarer mine spørgsmål :-) Tak.

Mvh Lone
15 år29. oktober 2009 kl. 20:07
Man kan jo også vælge at kigge på gennemsnittet i stedet for. Det giver nok et mere rigtigt billede af ens livsstil, tror jeg, end dag-for-dag billedet.

Jeg synes, det er godt, at smilierne først smiler, når målet er opfyldt - specielt med din begrundelse, Lone. Og hvis man virkelig har et mål om at opnå glade smileyer over hele linjen, så kan man jo spise en gulerod og drikke et glas vand, inden man går i seng :-)

Min erfaring er i øvrigt netop, at når jeg når de 600 gram, har jeg haft en dag, hvor jeg har været mæt hele dagen, og hvor jeg vægtmæssigt også har opnået det, jeg ville.

Tak for en rigtig god side :-)

mvh. tina
15 år7. november 2009 kl. 12:32
Velbekomme :-)

Mvh Lone
15 år8. november 2009 kl. 16:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...