Kære bruger,
Madital bygger på de offentlige anbefalinger for sundt indtag. Jeg kan godt se, at det på en måde ville være godt.
Samtidig ville det være en vurderingssag fra min side, hvor grænserne for mellemsmileyen skulle ligge. Dette synes jeg ville nedsætte programmets værdi en hel del, for det mener jeg ikke, at jeg er i stand til. Så behøver brugeren ikke at være i tvivl om, hvad de offentlige instanser siger, og hvad "Lone" siger ;-) ... eller ligegyldigt hvem, der skulle sætte disse mellemværdier.
Jeg kan udmærket se din pointe, men der vil jo altid være en grænse, som man skal nå og over - hvad enten det er lige ved at være mellemsmiley eller lige ved at være glad smiley. Og så er det jo bedst at stræbe efter den glade alligevel :-)
Af ovenstående grunde har jeg valgt ikke at sætte en mellemsmiley på, det håber jeg, at du kan se idéen med.
Du er dog altid velkommen til at argumentere imod. Det er jo ikke sikkert, at jeg lige umiddelbart kan se den bedste løsning og det er de bedste løsninger jeg tilstræber at lave i programmet :-)
Mvh Lone
#2 af Lone (administrator)
Jeg vil gerne sige tak for de der smileansigter der er på ens oversigt da jeg kan mærke jeg selv går lidt op i at få et smil ud af dem på den måde holder de en god motivation oppe hos mig jeg kunne dog godt mangle en mellemting fra at være meget trist til at være glad!
Er der mulighed for i programmet at lave sådan en ændring? At hvis man f.eks. havde spist 580 gram grønt så behøver den jo ikke ligefrem være trist det lille snsigt men derimod næsten glad så får man måske et bedre overblik end bare at enten så er det helt forkert eller også er det super godt!!!