Min læge er lidt sær. Han mente ikke at voksne mennesker behøver mælk - heller ikke kvinderne. Jeg spurgte ham så om jeg skulle putte cola på mine havregryn, men det ville han ikke svare på :-)
I min familie bliver man tudsegammel og senil og løber forvirret rundt. Jeg mener ikke at have hørt noget om skøre knogler (men en masse om skøre hoveder) så på den måde har jeg ikke et umiddelbart problem. Men kalk kan jo ikke skade, så jeg tror lige jeg skriver en bøtte kalktabletter på indkøbssedlen.
Nå, men dette er jo Helle's tråd. Så Helle, hvordan går det med kuren idag?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
I min familie bliver man tudsegammel og senil og løber forvirret rundt. Jeg mener ikke at have hørt noget om skøre knogler (men en masse om skøre hoveder) så på den måde har jeg ikke et umiddelbart problem. Men kalk kan jo ikke skade, så jeg tror lige jeg skriver en bøtte kalktabletter på indkøbssedlen.
Nå, men dette er jo Helle's tråd. Så Helle, hvordan går det med kuren idag?