Hvad har du spist i dag? En inspirationstråd

Du læser en tråd i debat > kost

re: Hvad har du spist i dag? En inspirationstråd
Min tærte var lidt improvisation, da jeg ikke havde butterdej nok til at lave det til en indbag sag, så ja, jeg lavede den selv. Det var egentlig bare butterdej bund og så med fyldet ovenpå, så det kom til at ligne en tærte lidt :)

I forgårs:
Morgenmad: En lille hjemmelavet sund kage.
Formiddag: Jordbærsmoothie
Frokost: Tortilla m. tun
Eftermiddag: Frugtstang (pære)
Aftensmad: Kyllingmedister m. flødestuvet spinat & broccoli
Natmad: Tortilla m. kalkun
Ja, det lyder vel af meget, men det var altså kun på ca. 1600 kcal :)

Igår:
Morgenmad: Tortilla m. kyllingmedister
Formiddag: Frugtstang
Frokost: Rødspættefilet m. kartoffel kroketter
Eftermiddag: 2 frugtstpænger
Aftensmad: Kyllingmedister m. bagt broccoli & gulerodsmos.

Idag:
Morgenmad: Tortilla m. kalkun
Formiddag: Frugtstang
Frokost: Nupo bar (ja, jeg var for sulten til at lave rigtig mad :P)
Eftermiddag: Frugtstang
Aftensmad: (Ikke lavet endnu) men det bliver kylling frikadeller med bagte rodfrugter.
12 år5. september 2012 kl. 16:11
I dag var en lidt kedelig dag madmæssigt. Men here goes:

Morgen: Stor portion cheasy skovbær yoghurt med 4 spsk havregryn ovenpå og en appelsin
Frokost: 2 stk rugbrød, 2 trekanter leende ko ost + et æble
Aftensmad: Kylling/pasta-salat, laver med kyllingeinderfilet, grovpasta og blandet med en grønsagsblanding(frost) og soya sauce. Der er også tilbage til i morgen :D

Motionen i dag: 8,8km løb og en kort cykeltur hjem fra arbejde.
12 år12. september 2012 kl. 19:59
I dag har jeg fået:

Morgen: Ny yoggi-variant med appelsin og kokos og MINDRE FEDT!! Prøv den, den er skidelækker. Der er også kommet med æble/abrikos og banan/blåbær.
Jeg fik 300g yoghurt med 30g allbran, to små blommer og en lille pære

Frokost: 2 stk skovmand-rugbrød med kyllingebryst og italiensk salat med mindre fedt + 2 tomater

Eftermiddag: 40g mørk chokolade, 70%

Aftensmad: Rester fra igår. Grovpastasalat med grønsager og kyllingeinderfilet

Motion: 30min stairmaster, 30min kondicykel og ca 5km gang.
12 år13. september 2012 kl. 20:55
Dagen i dag har stået på masser af grønt!

Morgen: 1 kæmpe æble og en kæmpe pære

Frokost: blandet salat på arbejdet med gulerod, tomat, kidney beans, grønne bønner, majs og hvedekerner

Eftermiddag: smoothie med banan, mango og kokos

Aftensmad: grønsagssuppe med ekstra tilsat ærter og smuldret rugbrød

Uhm en lækker dag!

Motionen stod på 7,4km løb samt en lang gåtur efter arbejde :)
12 år17. september 2012 kl. 21:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });