#2 af potestas (slettet)
Hvad har du spist i dag? En inspirationstråd
Du læser en tråd i debat > kostpotestas (slettet)
re: Hvad har du spist i dag? En inspirationstråd
Jeg startede med en Nupo Cacao, så tog jeg 40 minutter på løbebånd (gågang 6km/t med 7,5graders stigning) (600kcal)
Så fik jeg to lækre majskolber der var kogt, og fire dejlige tomater.
Til snack fik jeg en 0.1% yogurt og en kop kaffe.
Aftensmaden blev stegt kyllingebryst med en ordentlig omgang salat til, og så har jeg lige spist et stykke fiberholdigt rugbrød med peanutbutter...
Så fik jeg to lækre majskolber der var kogt, og fire dejlige tomater.
Til snack fik jeg en 0.1% yogurt og en kop kaffe.
Aftensmaden blev stegt kyllingebryst med en ordentlig omgang salat til, og så har jeg lige spist et stykke fiberholdigt rugbrød med peanutbutter...
12 år30. juli 2012 kl. 21:24
Wolfgirl (slettet)
Det lyder godt nok sundt potestas! :) Og lækkert
Dagen i dag blev startet med en løbetur på 6,5km inden morgenmaden:
70g havregryn med 2 dl æblejuice på i stedet for mælk(kan anbefales, smagte faktisk godt) hertil en håndfuld vindruer
Frokosten: 1 græskerbolle med avocado og tun i vand og en appelsin til
Aftensmaden: Noget så usundt som et pitabrød med kebab.. Dog uden dressing.. Men nok ikke lige det bedste valg! Skal gøres op for det i morgen med ekstra grønsager! :)
Dagen i dag blev startet med en løbetur på 6,5km inden morgenmaden:
70g havregryn med 2 dl æblejuice på i stedet for mælk(kan anbefales, smagte faktisk godt) hertil en håndfuld vindruer
Frokosten: 1 græskerbolle med avocado og tun i vand og en appelsin til
Aftensmaden: Noget så usundt som et pitabrød med kebab.. Dog uden dressing.. Men nok ikke lige det bedste valg! Skal gøres op for det i morgen med ekstra grønsager! :)
12 år30. juli 2012 kl. 23:00
Rov (slettet)
Igaar:
Morgen: kaempe smoothie med 2 frugter, spinat, horfro, baer, blaabaersaft, en lille haandfuld mandler/valnodder
Frokost: Avocado salat med: rodlog, tomat, friskpresset citron og blandet salat hakket fint
eftermiddagssnack: kirsebaer
Aftensmad: Mozarella di buffala med tomat og frisk basilikum, og en blandet salat ved siden af
Jeg spiser ikke korn og stivelse (ud over planter), saa skal skovle ret meget groent for at faa nok cal :)
Morgen: kaempe smoothie med 2 frugter, spinat, horfro, baer, blaabaersaft, en lille haandfuld mandler/valnodder
Frokost: Avocado salat med: rodlog, tomat, friskpresset citron og blandet salat hakket fint
eftermiddagssnack: kirsebaer
Aftensmad: Mozarella di buffala med tomat og frisk basilikum, og en blandet salat ved siden af
Jeg spiser ikke korn og stivelse (ud over planter), saa skal skovle ret meget groent for at faa nok cal :)
12 år2. august 2012 kl. 11:50
Rov (slettet)
Noedderne til morgen er ved siden af, IKKE i smoothien haha :)
12 år2. august 2012 kl. 11:51
lykke18
jeg spiser ikke frugt salat og grøntsager :) det er jo det der gør det svært
12 år2. august 2012 kl. 11:55
lykke18
ups skrev i den forkerte tråd sorry :D
12 år2. august 2012 kl. 11:56
Wolfgirl (slettet)
Mmmmh, Rov, den smoothie lyder GODT NOK LÆKKER!!! Kunne da godt være den også ville få en lækker konsistens med nødder i :p hehe
Har lige fået mig en helt ny blender, så tror lige jeg skal have sådan en smoothie en af dagene også.
Har lige fået mig en helt ny blender, så tror lige jeg skal have sådan en smoothie en af dagene også.
12 år2. august 2012 kl. 13:49
Wolfgirl (slettet)
I dag har jeg fået :
Morgen: 1/2 kilo blåbær.. Jep I læste rigtigt, Brugsen har 1/2kg-bakker med blåbær til 25kr denne uge. Kunne ikke lade være med at spise den hele
Formiddag: 3 tørrede abrikoser
Frokost: 2 stk rugbrød, den ene med fedtfattig rullepølse og den anden med 1 skive cheasy ost
Eftermiddag: 2 nektariner
Aftensmad: 2 tomater, 1 blok mozzarella(125g), 1 spsk rød pesto
Uhm god dag :)
Motionen stod på 10km cykling i det fri og 5 km gang :-)
Håber at I andre har haft en dejlig dag :-)
Morgen: 1/2 kilo blåbær.. Jep I læste rigtigt, Brugsen har 1/2kg-bakker med blåbær til 25kr denne uge. Kunne ikke lade være med at spise den hele
Formiddag: 3 tørrede abrikoser
Frokost: 2 stk rugbrød, den ene med fedtfattig rullepølse og den anden med 1 skive cheasy ost
Eftermiddag: 2 nektariner
Aftensmad: 2 tomater, 1 blok mozzarella(125g), 1 spsk rød pesto
Uhm god dag :)
Motionen stod på 10km cykling i det fri og 5 km gang :-)
Håber at I andre har haft en dejlig dag :-)
12 år3. august 2012 kl. 19:48
calcit
morgen : A 38 med min egen musli.Kaffe med mælk.
middag : en skive rugbrød med laks - lidt vin.
eftermiddag: 3 fuldkornskiks, 2 blommer, en mundfuld rosiner/ mandler.Kaffe med mælk.
Aften : en grillpølse med tørrede tomater , en grillet hakkebøf, blomkål, salat af : ærter , tomat, kinakål, krydderurter, radise, agurk, krydderurter samt ½ majs med smør.Kaffe med mælk.
middag : en skive rugbrød med laks - lidt vin.
eftermiddag: 3 fuldkornskiks, 2 blommer, en mundfuld rosiner/ mandler.Kaffe med mælk.
Aften : en grillpølse med tørrede tomater , en grillet hakkebøf, blomkål, salat af : ærter , tomat, kinakål, krydderurter, radise, agurk, krydderurter samt ½ majs med smør.Kaffe med mælk.
12 år3. august 2012 kl. 20:09
Starter selv :)
Morgen: Ak fik ikke andet end vand :(
Frokost: 2 wasa sport+ knækbrød med 1 dåse makrel i tomat og 3 gulerødder
Eftermiddag: 2 æsker läkerol og en cola zero
Aftensmad: En laksefilet med 100g spinat(dybfrost) 4 små tomater, 3 kartofler
Motion i dag: 1 times bodyfit/pump, 15min romaskine, 25min stepmaskine og en kort gåtur
Noter:
Var hos min kæreste og hans familie. Vi var ved at komme for sent til bodyfit, derfor den manglende morgenmad.
Har generelt fået for lidt mad i dag. Tror det er varmen, der mindsker appetitten.
Jeres tur!