#22 af antihero (slettet)
Er jeg dene eneste der oplever det?
Du læser en tråd i debat > kostantihero (slettet)
re: Er jeg dene eneste der oplever det?
Calcit: Jeg bliver også dårlig og det er ikke en nydelse for mig at spise. Det er en straf. Jeg foretrækker sult til hver en tid.
Men det jeg mente med mit indlæg var, at man rent fagligt kun kan kalde det et ædeflip, hvis man kommer langt, langt, langt op i kalorier indtaget på 1 gang.
Men det jeg mente med mit indlæg var, at man rent fagligt kun kan kalde det et ædeflip, hvis man kommer langt, langt, langt op i kalorier indtaget på 1 gang.
13 år28. august 2011 kl. 11:21
calcit
re: Er jeg dene eneste der oplever det?
antihero...det forstår jeg godt....men mener alligevel godt at hvis man indtager mere end man plejer fordi trangen er der at man kan kalde det ædeflip.....for mig ville det være det hvis jeg åd en pakke småkager....
13 år28. august 2011 kl. 11:54
Og jeg kan også godt se, at jer, som indtager flere dages madrationer på meget kort tid, måske har mere "ret til" at kalde jeres adfærd for ædeflip. Men jeg mener personligt, at alle har lige ret til at kalde deres spiseadfærd for ædeflip, hvis det går ud over det, som er "normalt" for vedkommende. Man skal bare have i mente, hvilket omfang ædeflippet har, og det er en vigtig faktor at have med, mener jeg, når man skriver, at man har haft et ædeflip :-)
Mvh Michy