#11 af kiwii (slettet)
Er jeg dene eneste der oplever det?
Du læser en tråd i debat > kostkiwii (slettet)
re: Er jeg dene eneste der oplever det?
Jeg bør ikke spise mindre end det jeg normalt indtager (okay, nogle fødevare har jeg skåret væk, efter de ikke smager så godt at de er værd at bruge kalorier på), men ork, hvor er jeg fokuseret på mad. og faktisk er det nu, hvor jeg ikke bruger madital så meget (tænker stadig over samlet kalorieforbrug) at jeg pludselig begynder at tabe mig. :)
13 år21. august 2011 kl. 19:48
jeanetha (slettet)
men hvad gør du så for at tabe dig? holder du dig fra nogte specielt eller hvad?
13 år21. august 2011 kl. 20:04
antihero (slettet)
Jeg kan simpelthen ikke forstå, at i kalder det ædeflip, det i får. 4 cookies eller en pakke toffifee er IKKE at ædeflip! Når man definerer et flip rent klinisk, så skal det bestå af en stor mængde mad fortæret over kort tid.
Mit sidste flip bestod af: 1 liter kakao, 1 pakke småkager, 2 portioner koldskål med kammerjunker, 2-3 portioner nudler, flødeskum af en halv liter fløde, en del is, 3 liter sodavand (light, haha) + diverse ting som jeg ikke lige husker. Det var over 3x30 minutter og jeg er ikke engang særligt ekstrem..
Nogengange skal man da bare have lov til at nyde de "forbudte" ting. Bare man ikke hælder det ind per automatik, *host* som mig.
Mit sidste flip bestod af: 1 liter kakao, 1 pakke småkager, 2 portioner koldskål med kammerjunker, 2-3 portioner nudler, flødeskum af en halv liter fløde, en del is, 3 liter sodavand (light, haha) + diverse ting som jeg ikke lige husker. Det var over 3x30 minutter og jeg er ikke engang særligt ekstrem..
Nogengange skal man da bare have lov til at nyde de "forbudte" ting. Bare man ikke hælder det ind per automatik, *host* som mig.
13 år24. august 2011 kl. 22:23
calcit
ekstrem eller ikke ?
Man skal være godt i træning for at indeholde de mængder.....alt er jo relativt.
Man skal være godt i træning for at indeholde de mængder.....alt er jo relativt.
13 år24. august 2011 kl. 23:30
antihero (slettet)
Jeg vejer 40 kg og spiser normalt 4-500 kcal om dagen, hvilket jeg har gjort gennem flere måneder. Så jeg er ikke i træning overhovedet ;)
13 år25. august 2011 kl. 10:54
Wolfgirl (slettet)
Enig med Antihero, dét I beskriver er slet ikke ædeflip, det er jo bare uplanlagt hyggespisning. Jeg lider selv af bulimi og når jeg har ædeflip så er det noget med 10.000kcal intaget på under 2 timer måske. Og jeg er heller ikke i træning. Jeg er 175cm/63kg og spiser 12-1300kcal i hverdagen for tiden.
13 år25. august 2011 kl. 14:07
Ablanu
Jeg er ikke blevet mere sulten, tror jeg ikke.. Til tider mindre sulten, tror jeg, fordi jeg er blevet bedre til at gå en tur el.lign, hvis det bliver for 'slemt', og det tager noget af appetitten ;)
Kan godt følge den med, at jeg godt pludselig kan spise en masse i 'træk', selvom jeg burde være mæt..
Antihero, det er da for lidt? Hvorfor spiser du så lidt?
Kan godt følge den med, at jeg godt pludselig kan spise en masse i 'træk', selvom jeg burde være mæt..
Antihero, det er da for lidt? Hvorfor spiser du så lidt?
13 år25. august 2011 kl. 18:51
calcit
antihero det lyder ret utroligt at du så kan gå fra 4-500 kcal og så op til mange dages ration på en dag. Jeg gider ikke at regne hverken kalorier eller fylden ud.....det er ikke realistisk at indeholde de mængder uden at bliver ret dårlig.
13 år25. august 2011 kl. 22:10
M25
Jeg kalder det ædeflip med de 4 cookies fordi jeg ikke spiser sådan noget normalt - desuden skrev jeg BL.A. 4 cookies - jeg spiste også en masse andet.
Problemet ligger for mig i at når jeg nægter mig selv at spise slik fx, så kan jeg ikke tænke på andet og til sidst går det altså galt og jeg spiser en hel masse. Dét kalder jeg ædeflip.
Problemet ligger for mig i at når jeg nægter mig selv at spise slik fx, så kan jeg ikke tænke på andet og til sidst går det altså galt og jeg spiser en hel masse. Dét kalder jeg ædeflip.
13 år25. august 2011 kl. 22:45
veile
Calcit jeg definerer mine ædeflip som værende, når jeg bliver ved med at spise selv efter at mavepine og kvalime har meldt sig. ædeflip har intet med nydelse at gøre det er tvangsoverspisning.
13 år26. august 2011 kl. 08:13