Jeg tror faktisk at det har taget omkring et ½ år inden jeg lagde mærke til at jeg slet ikke kan spise så store mængder mad længere, opdagede det da jeg begyndte at veje mit madindtag igen, og opdagede at jeg simpelthen blev nød til at levne, når jeg øste den gamle portions mængde op, gammel vane. :-).
Tror faktisk at min umætteligheds følelse, for mit vedkommende har været " oppe i mit hoved", måske af kedsomhed, tidsfordriv, ensomhed, eller bare en gammel vane fra da jeg holdt op med at ryge, i starten proppede jeg jo mad og slik ind, som jeg før røg en cigaret for at dulme trangen. som desværre resulterede i 30 kg´s overvægt.
Nu når jeg havde travlt , har gæster, ude og rejse eller når min mand er hjemme, har jeg jo ikke den umætteligheds følelse.
Mvh bente
#12 af Bente (slettet)
Det er nok et svært spørgsmål, men jeg vil tro at jeg kan mærke efter 2-3 måneders kur at jeg ikke kan putte så meget i min mave som før.
Men det hjælper også at spise langsomt, så hjernen kan nå at registrere at der er kommet nye forsygninger ; )
Held og lykke.
Mvh.
Katia