#22 af JiBar (slettet)
dalig Kcal indtag
Du læser en tråd i debat > kostJiBar (slettet)
re: daglig Kcal indtag
Nielssigne:
Jeg vidste ikke at det med fedt lå på ca 3g/kg kropsfedt.... men vidste godt det med protein. Men det er nok et område man aldrig bliver helt enige. For rådet på det område svinger nemlig helt fra 1g til 3 g pr kg kropsvægt. Jeg selv regner med ca 1½ - 2 g :)
og bare rolig, viljen er der skam. Og er TOP motiveret. Er jo hellere ikke for sjov at jeg har oprettet mig herinde :)
Jeg vidste ikke at det med fedt lå på ca 3g/kg kropsfedt.... men vidste godt det med protein. Men det er nok et område man aldrig bliver helt enige. For rådet på det område svinger nemlig helt fra 1g til 3 g pr kg kropsvægt. Jeg selv regner med ca 1½ - 2 g :)
og bare rolig, viljen er der skam. Og er TOP motiveret. Er jo hellere ikke for sjov at jeg har oprettet mig herinde :)
13 år7. januar 2011 kl. 11:36
bruger slettet
Ikke pr. kg kropsvægt men 3 g pr. 100 kcal man indtager
mange hilsener Nielsgine
mange hilsener Nielsgine
13 år7. januar 2011 kl. 13:57
JiBar (slettet)
mente selvfølgelig kropsvægt og ikke kropsfedt... hehe
13 år7. januar 2011 kl. 19:41
Har lige været derinde og kigge lidt rundt. Kan se der er mange fine retter som skal afprøves. Men ærger mig lidt, at der bare står fx 540 kcal pr person. Vil da også gerne vide enten hvad indholdet er pr 100g eller hvor mange gram sådan en portion består af.
De fleste af mine egne improviserede retter, har altid under 100 kcal pr 100g...