hjææææææælp kalorieudregning

Du læser en tråd i debat > kost

re: hjææææææælp kalorieudregning
uha der er godt nok meget at huske på. bare det var sådan at det hele gik lige op. hvor ville det være nemt. ja sparer selv på kulhydraterne:-)

i som spiser omkring de der 1500 kcal om dagen, hvad spiser i til morgenmad og frokost?
15 år5. november 2009 kl. 00:50
Jeg får omkring 1200 pr. dag.

Morgenmad: 1,5 dl havregryn 2 dl mælk
Formiddag 1 knækbrød med 1 stk kødpålæg
middag: 1 rugbrød m. feks æg sild eller pålæg og en masse grøntsager.
eftermiddag: 1/2 rugbrød m. pålæg og 1 stk frugt
aften: to små kartofler 120g. kød masser af grønt
sen aften: 1 stk frugt el. 1 stk. knækbrød med mager ost.

Det er som en gennemsnitsdag ser ud hvis jeg følger den plan jeg fik fra min diætist.
15 år5. november 2009 kl. 08:05
ok jamen det ser jeg ud som om det er noget jeg nogenlunde godt kunne følge. med et par små ændringer:-)
15 år5. november 2009 kl. 13:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });